Thursday, September 18, 2014

KALAU AKU K A Y A

Assalamualaikum..
adoii..boringla..x tau nak buat apa ni..
nak buat kerja semua da siap..emm..

kepala otak ni kan macam2 duk pikir nak rebranding aku punya jenama.tapi semua perlukan kos.kalaulah aku kaya..kalau aku kayaaaa...
macam2 aku boleh buatkan..
-boleh ambik duta orang popular
-boleh masuk tv/radio
-boleh buat iklan kt tv/radio
-buka butik

tapi semua tu perlukan modal yang besaq..macam mana ek aku nak buat semua tu??
nak buat loan ke?duit dalam bank ada..tapi x cukup..waaaa...

selalu pk kalau aku labur duit bisnes aku selama ni boleh dapat pulangan ke?
kalau nak buat loan untuk bisnes nak buat kat mana??
TEKUN??PUNB??BANK??

EMmm..plzz help me..
Banyak strategi dalam kepala otak ni..tapi bila duit x dak seqot dulu..

Okla..nak sambung berangan sat..

Tq sudi baca..

3 comments:

Ayu Aludra said...

assalam adik yu..
alaa y rebranding.. ur brand ShawlAyuCinta already well known dear.. rebrand x semudah di sangka..

KualaBelait Sellpromoters said...

Assalammualaikum akak, saya pun macam akak jugak.Nak buka business itu ini tapi tetap nak fikirkan tentang modal lagi kan hehe saya cuma dapat doakan akak berjaya dunia dan akhirat.Aaminn

kualabelaitsellpromoters.blogspot.com

Watch Movie said...

Streaming film HD
Watch movie online
Streaming gratis