Thursday, September 11, 2014

AKU GILA SUSUN ATUR

Assalamualaikumm..

Di petang hari yang indah ni aku nak habaq kat semua yang aku dah gila SUSUN ATUQ rumahku..kepala otak ni duk pikir macam2 nak make over rumahku bagi cantik..oh duitt..eh duit pulak..oh rumahh...
Ni x sabaq nak tunggu pukul 3.30 petang..nak balik..sementara tunggu en suami balik kerja bolehla aku kemas almari baju.lepas tu boleh ajak dia p Giant N Romantica sat p perabih duit kat sana..haha..
Semalam en suami dah sound kat aku.."Daqi nak kemas satgi penuh pulak dengan bekas plastik."hahah..
okla cik abang.nak bagi cantik rumah ni untuk abang jugak..

Okla..nanti da settle semua aku up gambaq kat sini..
Jangan lupa qajin usha blog ni..erk..:)

Teringat bila first time dapat kunci posing depan rumah.
La da masuk 3 tahun kami duk sini..
Alhamdulillah..