Friday, September 28, 2012

RAWATAN SUSULAN DI HOSPITAL.

Assalamualaikum..
Haii..haii..haii..
Semalam Khamis aku dan en suami ke Hospital Sultanah Bahiyah untuk berjumpa dengan doktor.Seperti biasa appoinment aku dengan doktor berjalan dengan baik.Cuma semalam aku rasa no yang panggil2 orang tu macam rosak..Dekat dua jam aku duk tunggu x panggil2 juga nombor aku...

Opss..sebelum tu aku nak story dululah rawatan pertama lepas raya last week.Aku ada post kat fb yang aku sedih sangat lepas jumpa doktor last week.Hanya bermandikan air mata bila aku buat TVS ada something yang doktor cakap yang membuatkan aku sedih.Apa ya??Biarlah rahsia..Nyanyi lagu Siti Ok..

TVS last week adalah yang paling sakit pernah aku buat.Siap dia suruh nurse tu tekan perut aku..Aduhh x tertahan aku..Tapi lagi sakit bila doktor cakap something tu..Masa doktor cakap tu aku dah sebak dan air mata bertakung..Tapi aku tahan jugak..Sampailah dalam kereta baru aku meraung..

Dan selapas 9 hari aku pun pergi balik ke hospital semalam..Dan Alhamdulillah doktor memberikan berita gembira pada aku..Something yang dia cakap last week dah ok dan doktor siap bagi pengharapan kat aku.."Insyaallah kalau semua ok bulan depan x payah mai dah sini.."Maksudnya kalau aku pregnant x payah da jumpa..Aku hepi sangat bila dengar doktor tu cakap..Insyaallah doktor.Tapi kalau x jadi jugak kita akan proceed buat IUI..haa ni lagi satu yang aku duk tunggu2 ni..Dan doktor jugak dah naikkan 3 bijji clomid untuk aku..Sebelum ni 2 biji je..If miss p datang hari kedua aku kena makanla ubat tu..Maybe hari kesepuluh kena buat TVS balik..Emm..hilang dah malu...:D

Kepada rakan2 yg dikasihi..Doalah aku ye supaya aku mendapat rezeki anak..I love u..:)

8 comments:

Anonymous said...

ameen ya Rabb =) doakan yg terbaik yer

Anonymous said...

kak ayu...banyak2 bersabar yea. insyaAllah segalanya akan berakhir dengan kebahagian. smua nie ujian.setiap hambaNya dimuka bumi Allah nie,Allah akan mengujinya,cuma cara ujian itu berbeza bg setiap orang. Kak ayu jangan banyak berpk,selagi kite berpk,selagi itu ujian akan sentiasa menyelubungi kite.

Hanys Jehari said...

Salam ayu. Kuatkan hati ye. Insya allah ada rezeki nanti.

pnsusu said...

insyaallah....amin

baby lydia said...

baykkan doa dan kne kuat semangat iyer sygg

baby lydia said...

baykkan doa dan kne kuat semangat iyer sygg

♥nrina♥ said...

moga Allah beri rezeki kat ayu..
jgn putus asa ye..
Allah akan beri apa yg kita perlukan bukan apa yg kita minta...percayalah suatu hari nanti akan ada berita gembira...

! nurul ! said...

insyaAllah kak dapt..yg penting usahe dan tawakal ea #hugnkisses