Saturday, July 7, 2012

WALIMATULURUS IRINE NADIA & AMIRUL DI PERLIS.

Assalamualaikum..
Alhamdulillah harini plan semuanya berjalan dengan lancar.
apakah..apakah..

WALIMATULURUS IRINE NADIA DAN AMIRUL
7.7.2012
BESERI, PERLIS.

Awalnya aku dah plan dengan Ezmaliza Ezrik nak p sesama.Suruh ezma tunggu kat Masjid Seriab.Sekali en suami aku yang kerja balik dah lewat.Ezma p dulu dengan anith.Dalam hati ni bedebar2 jugak.almaklumlah tuan rumah pun x kenal.Rumah lelaki pulak tu.Nasiblah ada kawan facebook iaitu Norshawani Yahya ikut sekali.Masa dah sampai dan salam  aku dengan ketaqnya tanya tuan rumah ni rumah pengantin Irine ka?Bukan takut salah rumah tapi nak bagitau yang aku ni mai sebab kawan irine.Takut jugak satgi orang tertanya2 sapalah mereka2 ni.

Mata duk merayap-rayap cari Ezma.Manalah ezma ni..sekali ezma mai menyapa..Haa leggaa..
Dalam aku duk makan si Irine dan hubbynya lalu dan tanya Ezma irine nak p mana tu..Satgi x dan nak tangkap gambaq.Cepat cepat aku habiskan makan nasi dan p terus kat irine.Bergambar kat pintu masuk pun jadilah..

Aku bersalam dan mencium pipi Irine.First time ok aku jumpa irine ni.Aduhh cantiknya ciptaan Tuhan ni.Sangat cantik dan sepadan sangat dengan suaminya.

 Jom cuci mata dengan gambar2 ni dulu..hehe..


 Aku,Ezma dan wani.
 Irine tengah sibuk melayan tetamu.
 Jeng..jeng..Cantikkan Irine..berbeza dengan aku yang 'comel' itu..haha..
 Pengantin lama dan pengantin baru.
Berbeza en suami dan suami si Irine ni..apapun aku sayang suami aku..:)

 Aku dan wani dengan pengantin..Semua mata tak tau tengok kamera mana.Mata aku je yang betoi..
 Candid..x sempat nak senyum ok
 Kesian Irine penat melayan tetamu.
 Irine Nadia Marcello
 Wani dan ezmaliza ezrik.
Kepada adik kesayangan Ezma..
Ezma tadi akk macam nak nangis sangat.Lepas ni jangan lupa akk tau.Ingat tak lagi masa first time kita jumpa?Masa tu kita nak shoot tudung kat masjid zahir.Masa tunggu ezma nak mai tu akak ketaq dan tak tentu arah tau.Masa tu akak risau kalau ezma x suka dengan tudung2 akak.Tapi lepas jumpa ezma akak terus sukakan ezma.Sebab ezma ni baik sangat.Seorang yang very humble.Abang faizal pun puji ezma tau.Lepas tu ingat tak ezma mai makan udang ketak kat rumah kak ayu.Akk risau jugak masa tu takut tak sedap.Tapi alhamdulillah ezma suka makan udang tu sampai ezma cakap tadi bawak balik KL 10 KG..Fuuhh dasyat betul penangan udang ketak.
Ezma ingat tak kita shoot untuk paper Harian Metro??Ezma cantik sangat masa tu.Pandai ili mekap.
Tadi masa hantar ezma kat kereta aduhh akk rasa sebak sangat.Akk tak tahu bila pulak nak jumpa ezma.Ezma jangan lupa ek mai kedah.Kalau mai sini mai ja tidoq rumah akak.
Apapun ezma semoga ezma berjaya dunia dan akhirat.Nanti kawen jangan lupa panggil tau.Insyaallah akak dan abang faizal p..

Selepas je balik dari Perlis aku dan en suami p ambik anak sedara aku aka anak angkat ni p stadium darul aman.Kat sini ada Hari Penyayang Yayasan Sultanah Bahiyah.Masa aku p ni banyak acara dah habis.So aku melawat je la gerai2 yang ada.Dapatlah aku beli buah manggis yang aku mengidam.
 Semangat ja aku p stadium pakai jubah..hehe..
 Ok..kereta aku diambik untuk buat pameran.Ramai jugak yang tangkap kereta aku ni..Terima kasih na sebab sudi ambik kereta ni.
 Yang tadi kereta aku..Yang ni pulak kereta en suami aku..Depa ambik kereta suami isteri utk dijadikan bahan tontonan..

 Peace!!!
 Nurul Syazlina..Si kecik yang pandai cakap ok.Tak terlayan aku dibuatnya.
En suamim dan perasaannyya.haha..

Oklahh..apapun aku nak ucapkan tahniah kepada Irine dan amirul.Semoga kekal hingga ke akhir hayat.

9 comments:

zOeY zAu YaH said...

sedih la plak baca kak ayu tulis gitu kat ezma.saya pun sedih hajat kami dua nk jumpa tak tercapai lg sdgkn dia nk blk sana entah bila nk mai pulak..sedihnyaaa...

Faqihah Husni said...

wah... sedihnya tak dapt join

onie said...

wahhh,kak ayu p :)

Cik Sara said...

wahhh...sumenya cantik dan cun... meletop u olls..hehehe...
Buat Irine dan pasangan, tahniah! Barakallahumma..

amal said...

BarakAllahu fikumaa irine n amirul.

waa , cntik serba grey gituu.


ni yg kt malacca hri tuu

http://applehijaulife.blogspot.com/2012/07/irine-nadias-wedding.html

laskar pelangi said...

Bestnya dapat pergi wedding dik irine -,-

hanani fiee said...

lawanya irine .. sepadan.
akk and suami pon comel :)

eZmALiZa said...

eh, sedihnya ezma bace entry kak ayu nie...berlinang air mata...alhamdulillah ezma dah selamat sampai KL dengan barang macam sardin dalam kereta..campur dgn 15kg udang ketak kak ayuuu.....hehehehehe =D

erm, kak ayu... jgn terlalu menyanjung sgt ezma ni. hakikatnya ezma org biasa mcm org lain jugak. bukan artis mahupun sesiapa... ezma mintak ampun dan maaf kalau ada salah silap ezma sepanjang bekerjasama dgn kak ayu...

terima kasih banyak2 kak ayu sebab sudi ambil ezma berkolaborasi bersama dalam shawalsayucinta. satu kenangan yang mustahil untuk ezma lupakan.

semoga kak ayu dan abg faizal sweet and bahagia sampai ke syurga insyaALLAH. oh ye kak, emak ezma kirim salam kat kak ayu and suami. :)

jaga diri ye kak... sampai KL kite bertemu :) insyaALLAH....

ni entry baru ezma :)

http://ezmaliza.blogspot.com/2012/07/irine-nadia-marcello-vel-olivers.html

Cik Eka said...

cantik jubah kak ayu.. suka tengok..

kak ayu pun comel jugak..
kita masing2 ada kekurangan dan kelebihan...

:)

lawa baju irine..sepadan kan dorang berdua