Sunday, June 10, 2012

SIAPA PERNAH JADI MODEL SHAWLS@AYUCINTA??

Assalamualaikum..
Dah lama sebenarnya aku nak post entry ni tapi saja aku nak tunggu berapa ramai lagi yang jadi model untuk blogshop aku Shawls@AYUCINTA.hehehe..
Actually blogshop aku ni tak de model tetap..model dan merangkap DUTA SAC..disebabkan itu ramai model yang telah aku pilih untuk menggayakan shawls aku.Alhamdulillah nasibla depa ni pun berminat nak menggayakan shawls aku..Kalau nak harapkan aku pakai huhu aku x cantik.sebab tu aku x mau..
Nak tau tak sapa yang pernah jadi model SAC??jom kita tengok kat bawah.

 1.Nurul Badiah Lai.
Aku mengenali si cantik ni melalui blog yang ditulis.Jadi aku berhubung melalui FB untuk ambik dia jadi model shawls aku.
 2.Ezmaliza Ezrik
Adik sayang ni aku kenal melalui blog jugak..Kalau x silapla..Gambar ni first time aku berjumpa dengan ezma.Baik je orangnya..Suka sangat kat dia ni..:)
 3.Sheila eila ni aku kenal dah lama.Tapi aku baru panggil dia jadi model shawls aku.HEHehe..
 4.Eyma
Eyma ni aku kenal dalam facebook.Dia salah seorang customer aku.Bila aku tengok facebook dan blog dia,dia sangat kreatif bila ambik gambar.So aku pelawa dia jadi model shawls terbaru aku.Cantik adik ni.
 5.Syuhada Nabila
Aku kenal dia melalui facebook.Bila tanya duk kat aloq stuck..Ok senangla aku nak shoot.Comel..
 6.Ima Sahaja
Adik manis ni pun aku kenal melalui facebook.Dia ni sangat pandai menggayakan shawls.Mudahla bekerja dengan dia.Lilit sana lilit sini dah jadi shawls dia pakai.Nex wik aku akan shoot tudung dengan dia khas untuk hari raya..yeayy..
 7.Nadeya Azmi
Si kecil molek ni berasal dari peneng..Aku kenal pun melalui FB..comel dan peramah dia ni.Pandai posing dan senang nak shoot..
 8.EYFA AZMI
Si cantik ni punnn aku kenal dari FB..boleh dikatakan semua aku kenal melalui FB..FB ni ada kebaikan dan keburukannya kan..Kalau baik boleh dapat ramai kawan..:)
 9.Ara Lee
Sape x kenal dengan model ni memang x akTIF FB..hehe..boleh gitu..Suka sangat sebab Ara sudi jadi moedel untuk shawls aku..
 10.Yang ni sape ek??Alamak..aku da lupa la..huhu..maaf ek..
 11.Aida Albakri
Aida ni tinggi dan cantik.Pandai posing dan senang bekerjasama.
Haii aidaaa..:)
12.Yuyu Zulaikha
Ok..ni tak perlu diperkenalkan lagi..Aku tau sapa yang ada blog dan fb confirm kenal adik manis ni..
Tanx yuyu sudi jadi model akak..Maafla shawls akak x lawa..huhu
Last sekali aku kenal sangat..Dialah aku..hehe..nak jugak tempek gambaq..

Emm sebenarnya model2 sac ni duk di serata negeri..Nak cari model yang ada talent kat aloq stuck ni macam susah sikit.Ehh ada sape2 nak jadi model SAC x??Yang duk area alor star/cantik dipandang/dan ada lesen..hehe..senang nak mai photoshoot.Kalau ada yang nak boleh emel kat ayu ye..
shawlsayucinta@gmail.com

14 comments:

Dekcik said...

klu diberi peluang,teringin sgt nak jadi model SAC..:))

teh tarik said...

sape taknk , kalu di beri peluang :)

fara aneym said...

wahhhh~~ teringin!! ;)

eZmALiZa said...

bismillah...

kak ayu merupakan insan pencetus untuk ezma berada kini...thank u so much kak ayu...jasamu tidak akan dilupakan.....

semoga perniagaan kak ayu semakin maju dan ceria sampai bila2...amin ya allah....

:)

Fara Afiza said...

diorang mmg hebat.. :)

CikAnyss' :O said...

KL boleh x sis ? hehe :D .
asal kedah , tp skrg study dekat kl ..
tak da rezeki nak volunteer diri .. :D

ayucinta said...

tanx ezma..
hope lepas ezma habis study ni x lupela kat akak n abg faizal ek..

sob..sob..

deardearyhaty.blogspot.com said...

done follow here..
hope to b a part of them..
nice blog sis.. :)

aziey nasrudin said...

wahh.. untunglah ara..
huhu i know kak fara btw.
:) pegi kampus pun die sgt gojes..

MJ said...

kak ayu kalau muka x bapa licin layak x jadi model utk shawl kak ayu..??hati teringin..

izlovezi said...

kakak, teringin la nak jadi model shawl:) boleh tak? heee>.<

Kenangan Sentuhan Abadi said...

tumpang glamor tuan tanah..kami nk carik lah org2 fotogenik nak ajak outing :) boleh kan cuba like dulu page kami http://www.facebook.com/esdigitalphotography http://2sinar.blogspot.com

onie said...

wahhhh,ramai dah model kak ayu :D

Mimin JAy said...

yg awk lupa tu nama dia aida ;)