Wednesday, March 14, 2012

TREND TUDUNG 4 SEGI

Assalamualaikum..
Sekarang ni tudung 4 segi da jadi trendkan..Keluar balik..Sapa kata barang lama x laku..betul x??
Bagi aku barang lama ke barang baru ke janji bila pakai jadi cantik..

Kalau korang nak taukan masa zaman tudung bawal dulu aku x banyak tudung tu..adalah dalam 3,4 helai sj..lagipun masa tu aku x mampu nak beli sebab mahal gila..tambah2 kalau ada batu yang meqelip qelap tu..aku rembat yang mak aku sj nak p kerja..hihi..yang aku beli warna hitam dan hitam..warna lain memang tak dak..

Kemajuan demi kemajuan dan trend memakai tudung pun berubah..Mulalah dengan shawls dan tudung ekin..Tapi aku rasa tudung ekin paling mendapat sambutan..Sarung sj..betul x??Macam aku yang bekerja diawal pagi ni rasa macam x sempat sj nak pakai shawls.(kantoi jual shawls x pakai shawls)..ops bukan x pakai..tapi tengok keadaan masa dan tempat...kalau p kenduri tu aku pakaila..

Ok berbalik pada tudung 4 segi,sekarang ni jangan risau sebab banyak sangat tudung 4 segi dipasaran..Dari yang plain hinggalah yang bercorak..Harganya pun murah belaka..Kalau tak percaya meh tengok kat blogshop aku..Harga yang kosong hanya RM10 sj..Kalau beli banyak lagi murah..

Jom tengok gambaq kat bawah ni..

 
Yang black dengan pink ni tudung 4 segi plain..Awal2 aku nak bagitau tudung ni bukan dari bawal no 1..yang ni bawal cotton..Tapiii..haa ada tapi..tudung ni sangat senang nak bentuk dan tak panas..selalunya kalau yang lembut sikit tu susah nak terbentuk kat bahagian mukakan..Yang ni jangan risau CONFIRM terbentuk..dan amat sesuai untuk yang muka bulat.


 Tudung 4 segi di atas yang bercorak ni dari material chiffon..Tak licin..Yang ni pun senang nak pakai..Corak kat belakang pun cantik..Sapa2 yang pandai pakai tudung 4 segi ni bolehla tarik corak yang kat belakang tu letak kat bahagian depan..Fuhh confirm banyak mata yang memandang.

 Tudung di atas pun tudung 4 segi jugak..yang ni sangat cantik dan lain dari yang lain..kat permukaan tudung ni ada macam tali (yang berwarna putih)..jadi nampak macam exclusive sikit.Warna pun dah tak banyak tinggal..Sangat cantik..
 Yang kat atas ni bukan shawls..Yang ni shawls Sumaiyah...Shawls ni lebih panjang dari biasa..Ukurannya 1.8x0.6 m..Permulaan aku jual yang printed bercorak harimau.Kalau nak tau shawls sumaiyah ni kan panjang jadi banya style yang korang boleh buat..nak lilit depan ka,atas ka,bawah ka..janji jangan terbelit lehaq dah..

Dan yang akhir sekali bolehla dapatkan shawls sumaiyah yang plain..Actually dah banyak kali aku restock shawls sumaiyah plain ni.Tengok Heliza pakai..Cantikkan..Shawls ni aku inspired dari Heliza sendiri.Lilitlah nak lilit macam mana pun..
Ukuran dia sama dengan ukuran shawls sumaiyah printed.

Kepada yang berminat bolehla klik SINI.
banyak lagi shawls/tudung korang boleh tengok di Shawls@AYUCINTA.


2 comments:

Cik Rose Cute said...

follow ayu...singgah my blog..

Anonymous said...

semua ini rm10 ke??