Wednesday, January 18, 2012

CARA MEMAKAI GAYA TURBAN.


Assalamualaikum..
Untuk malam ni aku nak ajar cara2 memakai shawls ala turban..hihi..tapi bukan aku yang bagi tutorial ni..Kak Anizon yang bagi tutorial ni..Aku tangkap gambar ikut step.
Sebelum tu aku nak bagitahu yang gaya ala turban ni x semua yang sesuai..Aku cakap macam tu sebab aku memang x sesuai dan x berani nak pakai.Tengok Kak Anizon pakai..Cantik je..Sebab mukanya yang panjang dan bujur..Aku yang bulat ni macam x sesuwaii je..

Ok2..berbalik pada step yang dah aku capture..
Emm material untuk menggayakan gaya ala turban ni seeloknya dari material yang lembut dan tidak licin.Seeloknya dari material cotton atau lycra.Sebabnye senang nak lilit-lilit.

1-Seperti biasa letakkan shawls dari material cotton di atas kepala.Sebelah panjang sebelah pendek.
2-Kemudian tarik yang bahagian pendek ke atas dan buat seperti gambar yang ke 3.
4- Selitkan lebihan shawls cotton ke dalam lilitan tadi.
5-Kemaskinikan ia.
6- Tadaaa da siapp..

Mudahkann..Hanya 6 langkah anda dapat mengubah gaya anda.

Opss lupa nak bagitahu gambar ni di ambil masa aku join event kak Anizon Cantik D'Hati..


Yang masih belum jadi Fans Shawls@AYUCINTA klik SINI tau..kat sana korang dapat tahu update terkini shawls dengan cepat dan pantas.

No comments: