Tuesday, December 20, 2011

TQ LOVE BUNGA SUDI PAKAI SHAWLS DARI SHAWLS@AYUCINTA

Assalamualaikum..
Sorrila hari ni aku post gambar je banyak.Kalau x nak tengok x pe..kite x kisah..Gambar2 kat bawah ni bukan gambar aku tapi gambar seorang gadis comel yang sudi memakai shawls dari Shawls@Ayucinta.Terima kasih kepada bunga.

Suatu hari tu sajala tergerak nak msg dengan si bunga ni.Nak suruh dia pakai shawls ni.Tak sangka pulak si bunga ni sudi.Yelah bunga ni kan ramai peminat.Sekali dia post gambar kt fb confirm ramai yang like.Tak percaya??tryla tengok FB bunga.Klik SINI.

Kepada sesiapa yang sudi nak pakai shawls dari sac bagitaula..hihi..
 Shawls yang ni memang sangat cantik dan comel.Shawls ribbon 3 layer.Actually dah tak banyak dah stok ni.Kalau korang nak tengok boleh je klik SINI..
Bolehla tengok2 kalau tak beli..:)
 Yang ni shawls paling hot..Bagi akula..Aku up je kat blog terus ramai yang book.Tapi yang sedih stok tak banyak pulak kat supplier.Shawls polkadot ni dari material cotton.Sebab tu ramai yang minat.Aku pun berkenan.Satgi aku nak p tengokla kat supplier..Kalau ada bolehla korang oder.

 Cantikkan si bunga ni pakai shawls sateen inspired hana tajima.Niqob..betul x aku eja..Shawls ni dari material sateen.Walaupun musim hana tajima aku rasa dah berlalu tapi shawls sateen ni masih ada dijual diblogshop sac.boleh dibeli secara borong atau retail.Klik saja SINI.


Shawls berikutnya Shawls Putery.Bunga pakai shawls ni dah jadi macam puteri.Terdapat beads yang sangat cantik di shawls ni.Kalau korang nak tengok lebih jelas shawls ni bolehla klik SINI. 

 Yang ni shawls paling murah.Hanya RM10 je aku jual.SALES.Banyak lagi shawls yang aku SALE kat link ni.Semua shawls di SINI semua RM10..murah gilaakannn..Mana nak dapat..hanya di Shawls@AYUCINTA tau..klik SINI

 Yang ni bukan Bunga..Ini budak demok..Namanya Ayu..
Actually dah lama aku tak jual Hijab Express macam ni.So bila aku p nak ambik shawls dekat supplier aku nampak banyak sangat hijab express yang cantik dan comel.Rambang mata aku dibuatnya.Semuanya comel dan warna yang sangat cantik.Jomla tengok dan kalau nak beli bolehla isi form kat blog ayu.
Klik SINI.
 Banyak design untuk hijab express ni.Dari material lycra high quality.Awning dari material cotton dan ada juga dari silk.
 Kepada korang semua jemputla ke blogshop aku ek.
I like warna merah ni...

No comments: