Monday, October 24, 2011

AKHIRNYA AKU FAHAM JUGAK KIRA WAKTU SUBUR.MAI BACA NI.

Assalamualaikum..
Alhamdulillah..setelah beberapa lama aku pening kepala kira waktu subur akhirnya aku terjumpa satu blog yang aku rasa ajar kite lebih tepat cara nak tahu waktu subur.Hasil perkiraan aku banyak kali di kalendar sebelum aku jumpa blog ni betul cuma x confirm je..Then bila aku buat hasil calculate akhirnye confirm betul.Yang last month pun betul..tapi tak da rezeki lagi so aku akan usaha lagi.Insyaallah..Sebelum ni aku pernah buat entry pasal kitaran haid dan waktu subur di SINI.Dan hari ni jomla kite calculate waktu subur kite kat SINI.Nak tau lebih lanjut macam mana nak calculate jom tengok gambar kat bawah ni..
KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS
KLIK GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS.
Penerangan yang lebih terperinci ni aku peroleh dari blog PAKAR HOW TO.
Aku da buat dan siap print lagi..Kan senang kat bawah tu dah ada siap waktu subur kite untuk next month..So selamat mencuba ek.
Sharela ramai2..

No comments: