Tuesday, September 13, 2011

HOW TO WEAR SHAWLS SATEEN & BARU NAK BELAJAR PAKAI SHAWLS.TENGOKLA TUTORIAL NI.

HOW TO WEAR SHAWLS SATEEN & BARU NAK BELAJAR PAKAI SHAWLS.TENGOKLA TUTORIAL NI.

Assalamualaikum..
Selama ayu jual shawls sateen ni ramai yang bertanya macam mana nak pakai macam yunla..macam hana tajima la..so kat bawah ni ayu ade beberapa tutorial memakai shawls sateen hana tajima ni.
So bila da tengok bolehla korang cuba memakai shawls sateen ni ye.klik SINI untuk oder shawls sateen.
Cara pertama : cara ni la paling banyak permintaan.So bila da tengok tutorial ni korang bolehla cuba ye.
Credit video ni pada fify.
Cara yang kedua mudah je.Kalau korang tengok betul2 tutorial ni Insyaallah boleh.
Kalau nak shawls sateen macam ni klik SINI tau.
Tutorial ketiga ni bukanlah tutorial shawls sateen.Tapi tutorial untuk mereka yang mula2 belajar nak pakai shawls.Mudah je..
dannn...
tolong buat tak tau je ye dengan VID kat bawah ni.huahuahua..da lama x buat tutorial jadi kelam kabut sikit.Mukaku yang tembam amat.
Grrr...rasanya tutorial paling mudah kot.So kalau korang nak try bolehla..
kalau nak shawls sateen 2 tones mcm yg aku pakai ni klik SINI..
Okla kepada korang selamat mencuba!!
Nak beli shawls klik je Shawls@AYUCINTA
MURAH.MENARIK.MENAWAN.

No comments: