Sunday, September 4, 2011

GAMBAR : SEKITAR MAJLIS OPEN HOUSE DAN KENDURI MASUK RUMAH.

Assalamualaikum..
Alhamdulillah selesai sudah open house sempena aidilfitri dan kenduri masuk rumah baru.Ramai juga yang datang sampai tak sempat nak posing2..ade beberapa keping je gambar.Itupun nasib suruh en suami tangkap gambar.Kalau tak tak de langsung.
Kenduri ni aku buat sempena masuk rumah baru.Aku buat raya ke 4 hari tu.Semuanya berjalan lancar..Aku nak ucapkan terima kasih banyak2 dekat family mertua aku yang bertungkus lumus memasak..Kepada mak,abah,adik2 n family aku yang lain terima kasih sudi datang..Kepada acik dan mak tam terima kasih buat kek dan air yang sangat sedap..Buah tembikai pun habis.
Kepada en suami yang tersayang terima kasih sebab adakan kenduri ni..
Kepada semua kawan2 yang datang tq sangat2.Maaflah kalau ade terkurang..
Masa ni tak ramai lagi yang datang
My adik..Sangat sayang dekat dia.
My mak..tanx mak datang..
Borak2 lepas makan..

No comments: