Saturday, September 3, 2011

GAMBAR : MY FIRST DAY RAYA.KUNING TP BUKAN BERSIH OK!

Assalamualaikum..
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" kepada rakan2 blogger semua.Semoga berbahagia dihari yang mulia ini.
Dah lama rasanye tak update blog.Bz sangat..bermula diawal Ramadhan sampaila hari raya.Hari ni barula sempat nak update gambar2 raya.Saja buat kenangan kat dalam blog ni.hehe...
Actually tema raya tahun ni aku n en suami memilih warna kuning diraja.Bukan Bersih tauu..baju ni ditempah awal pada Bersih.So tak de kena mengena..:)
Dapat ciuman kasih en suami dipagi raya.hehe..
Lepas je beraya dengan en suami dirumah, kami pun bergerak ke rumah mak aku.
aku yg bulat bersama mak n adik2 aku.
Mak,abah n adik2 aku.lagi sorang yang boy awal2 lagi keluar beraya.huhh..
aku dan en suami bersama mak n abah aku.
My mak n abah
Ok ni kat rumah MIL aku.Kat sini ramai sebab semua berkumpul kat sini.
Bersama MI,kakak ipar,biras dan anak sedara.
With anak sedara wahida dan athirah
Family kak pina.Suami dan 2 orang lagi anaknye tak de dalam gambar.
aku,en suami dan MIL
Family kakak ipar.Kak Jaq.
Family abang ipar-Abng Ad-
Family kakak ipar-Kak Piah-
Lagi 3 orang anaknye tak de pulak dalam gambar.
Family abang ipar.Abg Ein.Lagi 2 orang anak tak de dalam gambar.
En Suami-Mohd Faizal-
My encik suami dan abang2nye.
Actually ramai lagi sebab en suami aku ni anak bongsu daripada 9 beradik.Tapi ada yang balik rumah mertua dorang dan ada yg tak sampai lagi.
Ni saja gambar yang ade.Banyak lagi tapi malas da nak edit..hehe...:)

No comments: