Tuesday, September 27, 2011

FESYEN TUDUNG FIDA (KASIH ALIA) YG TERBARU.

Assalamualaikum..
Hari ni kisah fida lagi..tak silap aku gambar2 kat bawah ni diambil masa pertunjukan fesyen baru2 ini..Kenapa fida da berubah ye..Lepas satu2 kontroversi die ni..dulu kite minat dia..Tapi sejak akhir2 ni kontrobesi yg dibuat sendiri oleh si fida ni..Secara jujur kite da x minat die ni..kalau ye pun nak ubah fesyen n nak jadi lebih fashionista pakaila baju yg tutup leher tu sayang..janganla dedahkan aurat tu..Sebab orang semua kenal awak dengan tudung bawal je..Lepas awak popular dan nama da naik awak semakin galak membuka tudung sikit demi sikit..Tapi tak pela..maybe ade yang kata aku ni penyibuk tahap babun tapi sebenarnye aku sedikit kecewa degan fida sekarang..So aku da tak minat dia da.
FIDA DIAWAL KEMUNCULANNYA.
Sopan dan ayu je kann..
Kat bawah ni entry diambil dari izyan.com..jomla tengok..
"Episod duka mengenai penyebaran gambar tak bertudung Fida baru-baru ini telah diakui ianya kesilapan besar kekasihnya Mamat yang meng-upload gambar berkenaan di laman sosial, melalui media online. Kita lupakan kisah itu, sebab benda itu tidak disengajakan dan bukan untuk memburukan imej Fida, Fida semamngnya seorang yang baik.
FIDA SEKARANG..LU PIKIRLA SENDIRI
Lain pula cerita mengenai Fida kali ini. Biasalah orang dah famous, mesti ada sahaja cerita mengenai dirinya. Fida baru-baru ni menyertai MASiF 2011 yang berlangsung selama tiga hari di KLCC hujung minggu lalu. Fida kelihatan seperti Dato' Siti Nurhaliza dari segi penampilannya. Yang tu xpa lah, dah jadi trend masa kini. Tapi Fida sepertinya dah mula mendedahkan sedikit demi sedikit kepada umum mengenai dirinya. Oo Fida, kami mahu anda kekal imej seperti dahulu, seperti gadis melayu yang kami inginkan. :)

10 comments:

fiq. said...

dah bukan berubah namanya, memang dia bukan jenis pakai tudung bawal tutop leher =] =]

Diari:putRisakura said...

x best.. dalam kaseh alia fida so ayu.... p skarang, bkak sana nampak sini..urmm

Shawl's@ayucinta said...

KENAL die dari pakai tudung bawal..tp skrg da berfesyen jd mcm ni pulakkann..

fathiahRAIHANA said...

sedih tgok org jd mcm ni ..
moga dia berubah ..
ala nak berfesyen pun byk aje cara kan , cuma syariat dah tetapkan mana yg patut, kita ikut aje la :)

Reen Tart Nenas said...

tu la kan. bila ada BF terus je berubah. sempga saye tidak begini :(

yusuf said...

fida oh fida kenapa why why. jadilah mcm dulu balik.

http://goo.gl/ry4KW (sila lawati)

Addin said...

Fida . Fida . Sian kau . Kau dh mngutuk Islam , syarat ttup aurat wjib kau patuhi , Trbuka leher tu aurat kan ?? Berubah lhaa , Masih ada peluang . Aq memg tak suka artis2 ni . Maaf sgt2 , aq x suka perangai sahaja . Trbuka aurat sana sini( bgi artis yg mcm xckup kain) . Semoga Allah bg hidayah pd kau . InsyaAllah.

Anonymous said...

erm, makin bertudung lak nk bukak sana sini..contohilah org yg dulunya xpakai tudung kini bertudung dan berimej sopan...watper makin nk bukak sana sini..da elok2 bertudung tutp suma ni tudung berfesyen tpi seerupa x bertudung...renung2kan ye...jgn tmbh dosa lagi...nasihat utk umat islam...

noni said...

namapk tulang selangka

Anonymous said...

Nak glomour biasalah dah x ingat dosa g...