Wednesday, September 14, 2011

INNER NECK PUNYA ANGKARA!!!

Assalamualaikum.
Dah lama rasanya aku tak hupdate inner neck cotton kat blogshop aku.
So malam ni aku da update khas untuk korang semua.
Sila2la rajinkan diri anda degan klik blogshop aku untuk tengok inner neck cotton warna hitam ni.
Actually bukan aku tak nak jual warna selain warna hitam tapi bila aku update je warna lain ramai yang tanya warna hitam tak de ke??bila da sold out masih ramai lagi yang tanya.Ramai yang suka hitam termasukla aku.Bukan ape hitam kan sesuai dipakai dengan warna apa sj.So senang kan..sekali beli je boleh match dengan pelbagai jenis warna.
So kepada gadis2...ibu2 gadis yang nak beli inner ni bolehla klik SINI ye.
Boleh digayakan dengan 2 cara.
1.yang macam ayu pakai tak melekap didahi.So bila pakai janganla tarik kebelakang sangat.
2.Cara yang kedua macam Fida Ibrahim pakai.boleh tarik kebelakang.Bagi muka yang kecil dan comel sesuaila menggayakannya.Ayu muka bulat so sesuai dgn cara 1.hihi..
Abaikan muka aku tu ye..tengok inner je..weee..
credit gambar kat fida ibrahim..:)

No comments: