Wednesday, September 21, 2011

ALAA NAPE FIDA (KASIH ALIA) TAK PAKAI TUDUNG??SEDIHH..

Assalamualaikum..
Korang kenal Fida tak..Alaa pelakon yang berlakon Kasih Alia tu??Aku minat kat die sebab die pakai tudung dan comel..Tapi bila aku baca gosip ni kat IZYAN.COM aku rasa sedih pulak..Yela kita kenali fida ni dengan memakai tudung..Tapi bila dia keluar dengan Mamat Sepah ni tak pakai tudung rasa lain pulak..Alaa fida..kenape tanggalkan tudung tu??Fida kan tak kawen lagi dengan Mamat ni??Nanti kalau dah kawen Fida tak nak pakai pun tak pela..:(Kite sedih la sebab kite minat kat fida ni.Lagi pula bila fida pakai tudung nampak comel sangat..Kite harap lepas ni dah x de gambar dan gosip2 yang melanda diri fida lagi...
STORY DARI IZYAN.COM
"Wah kalau dah ber-couple tu, mesti semuanya indah-indahkan. Pasangan pelakon, Fida yang kini hangat bercinta dengan pelawak, Mamat Sepah bukanlah suatu yang asing lagi, pasti ramai sudah tahu dengan episod cinta mereka. Tapi tahukah anda gambar dibawah ni bakal memberikan persepsi anda terus berubah mengenai Fida. Mengikut daripada sumber daripada penghantar gambar berkenaan, gambar diambil ditempat umum oleh Mamat sendiri, (pantulan gambar pada dinding badan kereta) kepada kekasihnya Fida. Tapi Fida tidak bertudung ketika ini, hanya sekadar memakai topi. Biar betik, bukankah setahu kita penampilan Fida selama ini sentiasa memakai tudung. Adakah ini sekadar trend, memakai tudung diwaktu bertemu orang ramai atau media.? lu dah kantoi ni Fida oi.. Zzz"
SUMBER : IZYAN.COM
IMG-20110907-00388

6 comments:

fathiahRAIHANA said...

senang aje kan, lepaskan tudung ats kpla tu ..

EvisuKyme said...

hmm..gitulah pulak...ntahlah....hancoo le glem ko fida....isk..isk...comel dulu tidak skrg..

❤Nadhratul Basyirah Amirudin❤ said...

syg syg seribu syg~ :)

Hiddy Asri said...

samanya jek mcm kak sedara dia..oooppsss..

Hamba Allah said...

klau pkai topi tp nmpak gak lher , sma je tnjuk aurat . mslh fida skrg ni , psl dia nak cple gn mamat tu , biar lhaa cuma cple tu haram hkumnya.. stu lagi , maaf lha ye fida . jgn hipokrit bila dah popular . Org ingat , yg pkai tdung pndek mna thu stu hri nt nak tkar tdung lbuh plak tp mna thu trbalik . As sesama islam , aq mrh sgt dgn sikap fida yg tak sedar . Aq doakn kau dpt hidayah sblum trlambt .

siti zakiah hasan said...

Astaghfirullah..siapalah kita nak menghukum. Kita doakan agar Fida dapat hidayah Allah semula. Setiap manusia xlepas dari kesilapan & kelupaan. Mungkin Fida lalai dgn syaitan cinta waktu itu.

Pesanan pd diri sendiri & kwn2: Jgn menokok nambah & fitnah menfitnah .. Naudzubillah.