Thursday, July 21, 2011

Shawls@AYUCINTA dlm mjlh DARA.COM isu JULAI'11.-GAYA TUDUNG-

Assalamualaikum..
Bulan ni nak ajak semua kawan2ku beli majalah Dara.Com isu Julai.Sudah berada dipasaran sekarang..Kenapa beria2 suruh beli ni??Actually untuk isu kali ni ada banyak tips dan gaya tudung yang digayakan oleh model2 yang comel.Boleh dijadikan tips untuk Hari Raya nanti.Tak rugi beli...:)
Dan untuk gaya tudung kali ni ada shawls dari blogshop aku iaitu Shawlsayucinta.blogspot.com..yeahhh..huahuahua..sebab tu nak suruh beli..:)
So jangan malu jangan segan jom dapatkan majalah Dara.com Isu Julai.Yang dah kawin macam aku pun boleh beli..Dan jangan malu jangan segan klik blogshop aku ek..Shawls@AYUCINTA.
Aura Bidadari dari shawls Lycra.
Lukisan Hati dari Shawls Lycra
Hawa Balqis dari Shawls Elena
Demi Kasih dari Shawls Safiyaa

No comments: