Thursday, July 28, 2011

JANGAN SALAH FAHAM.SY MINTAK MAAF AHC.

Assalamualaikum..
Aku rasa bersalah pagi ni..Ramai yang da salah faham dengan entry cik anon tu.Untuk pengetahuan semua bukan AHC yang cakap macam tu.Korang jangan salah faham..Actually ramai yang cakap aku ni nk cari publisiti ke ape..Menda macam ni pun nak heboh2.Actually aku tak sangka korang semua salah faham.Semalam masa aku cek2 komen dan bile aku bukan komen ENTRY ni terus aku tersentap.
Aku sedih tau..aku tak kisahla cik anon tu nak cakap ape tapi aku sedih.Aku punya hati dan perasaan.Aku menangis sorang2 sampai bengkak2 mata.Lepas tu aku solat dan berdoa aku menangis lagi.Kesian kat mak aku yang lahirkan aku.Aku terima seadanya apa yang Allah jadikan pada aku.Aku tau aku tak cantik.
Tapi ramai yang da salah faham kata AHC yang komen.Actually bukan AHC.Kesian AHC kena tempias ni.Walaupun ayu tak kenal Hani (owner AHC) tapi ayu tahu dia seorang yang baik.Ayu suka tengok shawls dan tudung2 dia.Kepada korang yang nak beli tudung cantik2 singgahla
AL HUMAIRA CONTEMPORARY.Pasti menawan hati anda semua..
Kepada Hani ayu nak mintak maaf tau..Ayu tak bermaksud langsung untuk calarkan imej AHC.Ampunkan ayu.Ayu sentiasa menyokong AHC dan blogshop yang lain.

3 comments:

EvisuKyme said...

lah..sapa pulak yg salah faham?haish....kan ke cik anon tu bg perumpamaan..kan?kan?

Shawl's@ayucinta said...

ramai yg salah fahammm...:(

Cik Eka said...

hai ade jugak yg salah faham..baca tak habis ker....