Monday, May 9, 2011

LAGI 1 BULAN 2 TAHUN.TP KAMI MASIH DALAM MOOD BERCINTA.

Assalamualaikum..aduss malam ni baru boleh update blog aku yang x cun ni..
Hari ni seharian sakit hati di opis sebab line wireless x detect dengan lappy aku..nama je ada 2 line wireless tapi satu pun tak detect.Lepas je disoalsiasat baru aku tahu dorang tengah baiki line kat situ..emm..
Hari ni jugak ramai yang nak tukar sekolah.Baru je daftar form 6 hari ni dah nak mintak tukar.Dah tu tak datang dengan parents pegawai tak nakla sain borang pertukaran tu..Dah kena balik..Ingat ye adik2..kalau nak datang PPD nak buat pertukaran ke ape sila datang dengan parents.Supaya x susah dikemudian hari..Ni da datang penat2 kan da kena balik.Ishh membebel pulak aku pasal keje..heee...Bulan Jun ni mesti ramai yang bakal menjadi isterikan??Tahniah aku ucapkan..Semoga dapat menjalani tugas seorang isteri dengan baik dan menjadi isteri yang solehah kepada suami.Bulan 6 ni genapla usia perkahwinan aku dan hubby 2 tahu.6.6.2011..Aku diijabkabulkan dengan suamiku pada 6.6.2009.Rasa sekejap je masa berlalu.pejam celik pejam celik dah 2 tahun.Rasa macam baru semalam aku kenal suami aku.Seperti yang pernah aku storykan dulu aku dan hubby tak dela bercinta macam orang lain.Kami berkawan da lama masa tu aku form 5.Then bila aku dapat sambung study kami lost contact.Hinggala pada Disember 2008 kami bertemu kembali.Dan setelah 3 kali pertemuan kami pun mengambil keputusan untuk bertunang.10 Jan 2009.Dan kami plan tak nak bertunang lama-lama ditambah pulak aku dapat keje di KL.So sekarang ni walaupun dah 2 tahun usia perkahwinan kami tapi aku rasa macam tengah bercinta.Bila keluar shopping complex aku pegang tangan hubby orang pandang semacam je.Maybe orang ingat kami tak kahwin lagi.Rasa lebih bahagia bila bercinta lepas kawen ni..:)
Okla..mesti korang menyampah tengok gambar2 aku ni..tapi aku suka..yeayy..heee..jangan termuntah ye..ops sape2 nak shawls polkadot macam yang aku pakai di atas tu bolehla dapatkannya di blogshop aku ye..Shaws@ayucinta.

5 comments:

Cik Tqah said...

semoga jodoh akak ngan abang berkekalan dan dikurniakan baby dengan cepat ye.. btw muke akak da kurang parut ek..sbb mkn VCO ke kak?

~eZmALiZa~ said...

tahniah kak Ayu...semoga kekal bahagia ke akhir hayat dengan abg Faizal... ezma tgk aritu pon sgt2 sweet Kak Ayu berdua... :) ape pon, ALLAH panjangkan jodoh suami isteri ini..insyaALLAH :)

Shawl's@ayucinta said...

ezma : tq yunkk..insyaallah..doala jodoh kami berdua smoga kekal ke akhir hayat ek..
mizz u dear..:)

Shawl's@ayucinta said...

cik tqah :editing je dear..:)

~mrs ruzaini~ said...

smoge bhgie ngan hubby trsyg=)