Wednesday, May 18, 2011

JOM DAPATKAN MAJALAH REMAJA ISU 15 MEI.COVER DEPAN HANIS ZALIKHA TAU.

Assalamualaikum..
Sambil mendengar SINAR.FM ape kata korang dapatkan majalah remaja isu 15 Mei 2011.Cover depan Hanis Zalikha tau..Alaaa blogger popular tu..Sape tak kenalkan.Sangat best tau isu kali ni.Macam2 ade.Tak percaya??kenala beli...
Cantikkan cover depan kali ni..:)Hanis Zalikha blogger terkenal tau.Rugi tak dapatkannya.
Sambil2 usha Remaja kali ni ops..alamak terkejut suda..ehhh ade online shop yang amat aku kenal..jap2..nak usha sekali lagi..ehh blogshop aku la..wahh teruja..hee..semua tu tipu je..Actually aku da tahu dari last week lagi.Itupun sorang adik cantik manis dari fb ni bagitahu cakap blog aku keluar dalam Remaja.Aku pun cari seantero kl dan kedah.aduss tak jumpa.Last2 semalam baru jumpe.Aduhh susah betol ye.
Kalau beli REMAJA isu kali ni korang jugak boleh dapat free syampoo sebotol.Wangi bangat..
My blogshop -Shawls@AYUCINTA-
Sape2 yang nak shawls free dari aku bolehla join kuiz dalam majalah ni ye.Selamat Membeli..

5 comments:

Pembawa_Wacana said...

Sape la tak kenal Hanis Zalikha tu kan...:)

ayucinta said...

kann..femess blogger..::)

Cik Eka said...

aaa nak beli nak join nak shawl freee.hehehe

ayucinta said...

beli2 eka..:)

Cik Eka said...

nak beli nak beli..hehe