Friday, May 20, 2011

INGIN BERGAYA SEPERTI YUNA & HANA TAJIMA?PROMOSI HARI INI TAU.

Assalamualaikum..
Pertama sekali aku ingin mengucapkan syukur alhamdulillah kepada Tuhan yang Maha Esa kerana memberi rezeki dan kebahagiaan kepadaku.Bulan Mei ni aku rasa adalah bulan yang bahagia untukku dan suami.
Disebabkan aku tak mahu berkongsi kegembiraanku seorang diri aku pun dengan ikhlas hati ingin berkongsi kegembiraan dengan korang semua.Jadi aku ade buat promosi 1 HARI bermula pukul 12 pm tadi hingga 12 am nanti.Promosi semua harga shawls RM15..Tiada ditempat lain tau.Siapa cepat dia dapat.
Promosi ini juga untuk shawls inspired hana tajima.Jadi korang bolehla bergaya seperti hana tajima dan yuna.Besttkan..
So ape tunggu lagi jomla cepat ke blogshop aku..Shawls@AYUCINTA sekarang!!

No comments: