Sunday, May 8, 2011

GAMBAR PERTUNANGAN : CANTIKNYA SHERA AYOB,HENSEMNYA ZAHIRIL ADZIM.

Assalamualaikumm..
Bulan ni dan bulan depan adalah musim orang bertunang dan juga berkahwin.Bulan depan 6.6.2011 genapla usia perkahwinanku 2 tahun..
ops!!berbalik pada tajuk ishh aku minat pulak pasangan cantik dan hensem ni.Warna baju yang dorang pakai pun cantik.Seakan-akan peach gitu.Naik serinya..Tahniah aku ucapkan pada pelakon Zahiril Adzim dan juga pengacara Wanita Hari Ini Shera Ayob.Actually aku tak berapa kenal sangat Zahiril ni.Tapi lepas je aku tengok Juvana baru aku tahu yang si lelaki ni pelakon rupanye.Okla tu..sama padan..Hope korang kekal hingga ke jinjang pelamin dan keakhir hayat.
Gambar ni aku cilok dari OH BULAN..yeayy jangan maqah na..:)
Zahiril Adzim dan Shera Ayob
Amboii manis tang tahi lalat tu..Patutla shera suka..:)
Duduk renggang renggang..jangan rapat rapat..

3 comments:

cheqwa said...

oh..saya suka pasangan ni!saya peminat zahiril tau.dia ada blog..ni dia ...
http://zahiriladzim.blogspot.com/ :)

ayucinta said...

peminat la ni ye..
tq bg blog die..nk p terjah ni..:)

Anonymous said...

baru jer bertunang dah bergambar macam dah kahwin...astaghfirullah