Thursday, April 28, 2011

NURUL BADIAH LAI JADI MODEL SHAWLS@AYUCINTA LAGI..

Assalamualaikum..
Hari ni aku hepi sangat..Alhamdulillah si cantik NURUL BADIAH LAI sekali lagi menjadi model Shawls@AYUCINTA..dengan ini nurul dah menjadi model Shawls@AYUCINTA.Sape ambik nurul kena bababbb...appp...heeee..(pelasan jer)
Nurul telah menggayakan pelbagai shawls dari Shawls@AYUCINTA.tq tau nurul..Ayu hargai sangat jasa nurul ni..Kalau ada rezeki kite jumpa ayu akan belanja nurul..tau..tau..
Nurul memakai Shawls Numa.Sangat cantik shawls ni..I like tau masa pergi ambik kat supplier..Selain cantik senang juga pakainye..
Yang ni Shawls Inspired Hana Tajima.Shawls satin yang digilai sekarang ni.Material dari satin yang kualiti tau.
(Sedihh semalam ade terbaca 1 blog tu mengenai Hana Tajima dia ade ambik pic aku tp yg die cakap penjual shawls satin ni orang lain.Aku tak mengharap pun nak dikredit ke ape tapi macam x elokla kan ambik pic orang tak bagitahu tup2 kredit kt orang lain pulak yang jual shawls tu.Penat aku tangkap gambar.)
Yang polkadot ni Shawls Lysaa.Shawls ni customade tau.Tak de kat tempat lain.Kain chiffon dan tak licin.Senang pakai.
Yang ni pun Shawls Lysaa jugak.Cantikkan..
Lastly shawls roses 2 tones.Sangat cantik sbb ada roses dekat shawls tu.cube tengok..
kredit gambar to nurul badiah lai.
Semua2 ni kan ada banyak warna lagi.Pergi je ke blogshop aku.Shawls@AYUCINTA.
Kawan2 jom VOTE Shawls@AYUCINTA 4 ONLINE SHOP OF THE YEAR...

3 comments:

Liyana Khairunnisa Khairi said...

shawls numa tu lawa la. berape jual? ^^

ayucinta said...

rm22 je..:)

ummi.akalilmuslim.ayah said...

ada tak lagi shawls numa tu...nk beli la