Wednesday, April 27, 2011

HINA NABI MUHAMMAD DAN AGAMA ISLAM.BENGONG KE APE HAJJAH NI?

Assalamualaikumm...
Aku tengah marah ni..jangan ganggu aku...grrrr..nampak x muka aku yg dah jadi kelabu ni??Tadi masa di opis sorang member aku ni mintak pinjam lappy sebab nak buka nama sorang
hajjah ni kat FB...lepas tu die panggil aku dan cakap.."kak tengok ni..gila betoi oqang ni"..aku pun tengok..Ya Allah..aku terus jadi marah gile...dan yang aku paling sakit hati dan macam nak cincang 1000 kerat boleh die menghina Nabi Muhammad S.A.W dengan panggila...B*** Muhammad.Nauzubillah...Siapakah betina ini?boleh pulak mengaku nama dia Makcik Hajjah apa kejadah..bodohh..dan dalam satu gambar tu die komen cakap " Aku nak p mekah nak p buat konsert lady gaga atas kaabah"..Ishhh mau saja aku ludah dan bunuh orang ni..Makhluk ni la yang menjahanamkan umat Nabi Muhammad S.A.W dan memecahbelahkan umat Islam.Baik tak de kat bumi ni lagi bagus.Aku amat geram dan benci gila dekat makhluk bodoh dan durjana ni..Kepada korang yang yang nak tengok FB die bolehla klik SINI sebelum dia di block oleh pihak FB.
Antara wall post oleh makcik hajjah shitt al-wuzara.meluat aku..
Lihatla betapa bodonye dia menghina Agama Islam
_____________________________________________________________
Kawan2 jom VOTE Shawls@AYUCINTA 4 ONLINE SHOP OF THE YEAR...

7 comments:

cheqwa said...

ish..geram betol pas saya tengok fb dia..mintak2 pihak polis dpt carik sapa pmilik akaun tu ..

EvisuKyme said...

astaghfirullahhalazim.....sib ayu letak..sy nk gi tgk fb dia page not found...chelako botul aaa....kak bley share link?

ann dhaniah said...

kak..dye nie ade geng taw..kak cube search name danny daniel..dye nie lagi trok..siap kutuk Nabi Muhammad S.A.W..dan ALLAH S.W.T..

Mashi Elyna said...

dah xleh masuk dah.. dah kna block ngn fb la tu.. padan muke! neraka jahannam la tempatnye~~

nurulazham said...

akak rasa owner akaun tu menggunakan nama islam je..tapi, pemiliknya mungkin kafir yg nak memecahkan Islam...

ayucinta said...

SHEQWA : TULA..Masa awal tengok pun memang da geram gila...

ayucinta said...

evisu : BOley je share..:)