Friday, April 29, 2011

BERCUTI DENGAN YUYU ZULAIKHA DAN NORA DANISH.

Assalamualaikum...
Best sangat..Kalau korang nak tahu aku dah p bercuti dengan Yuyu dan Nora Danish..Adela kat satu pulau yang sangat cantik dengan pantai buatan manusia.Ya Allah bestnye..Rugi korang x join.Eh aku memang kenal dengan Yuyu ni..tak pecaye..haa tengokla gambar kami berdua.Almaklumla dua2 orang kedah.kan yuyu kan..Nora Danish??hekeleh x kan korang tak tahu..Akukan adik die..eh adik ke kakak ek...tula..korang tak nak bace salasilah keluarga aku..Nora Danish tu kakak aku..Lisa Surihani pun kakak aku..huahuahua..
Bestt oo aku p bercuti dengan depa 2 orang ni..Yang bestnye aku siap dukung yuyu lagi nak tengok ombak laut dari tingkat 7..Aku pun dukung yuyu dengan hati2 takut terjatuh kebawah.Tapi aku steady r sebab yuyu ni ringan je..Sebelah tangan boleh angkat.So tak la susah sangat nak dukung die ni.Asyik merengek je nak tengok ombak.Nak tengok sendiri die tak sampai..Dengan happynye kami tengok ombak yang tinggi dan air yang kuat..
Tiba-tiba...trutt..tutt..ishh kacaula..best2 mimpi ni..jam bunyik pulak..Atoiii mimpi rupenye..IShhh dalam mimpi tu siap ada Nora Danish lagi walaupun tak banyak watak aku cakap dengan dia..Aku cuma cakap.."Ni Nora Danish kan..?Saya Ayucinta yang kat TWEETER tu.."ND cakap.."oo..:Die senyum dan berlalu pergi tinggalkan aku dengan lajunya.Maybe die takut aku kidnap dia..hahaha...mengarut betul mimpi aku semalam.Bangun je aku gelak sebab aku dukung Si Yuyu dalam mimpi tu nak tengok ombak tinggi..Hahaha...
Korang jomla undi aku..Aku da jatuh no 7 ni..uwaaa..cedey tau..da seminggu meraih undi tapi jatuh di no.7..jom klik SINI sayang2 semua...

5 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

ahahahahaah.. akak ni nak kena laaa! mungkin tu petunjuk yang kita kena berjumpa lagi! kahkahkah!

Shawl's@ayucinta said...

haha..tp x berat pun angkat yuyu..asyik merengek je nak tengok ombak...ekeke...

Cik Eka said...

wowwww besnyerrr..langkawi kah?? yuyu,eka dtg langkawi yuyu bawak jalan2 eh..theeeeeeeeee

ayucinta said...

EKA :AA..langkawii..:)

Izamir Ridzwan said...

ecece mimpi rupanya