Friday, March 18, 2011

SHAWLSAYUCINTA DALAM MAJALAH DARA.COM ISU APRIL.TAPI KECIK JE.

Assalamualaikum..Tak de ape yang aku nak tulis malam ni..So aku pun hupdate le gambar aku yang tak seberapa dalam majalah DARA.COM isu APRIL ni.Shawls@AYUCINTA masuk dalam magazine ni tapi sikit je la.Hope ada orang yang nampak dan buka blogshop aku.hehehe..Selain S.A.C Riqa dari SUGARSCARF pun ade.Die tunjuk cara2 nak pakai shawls.So tak rugi kalau korang dapatkan Dara.com bulan ni.Promote le pulak.
Kecik je kann..
Hope one day dapatla pulak masuk Harian Metro..hehehe..sapela aku kan...:(

7 comments:

Cik Mary said...

wah. bestnyaa

mizzwaniey said...

waahhh akak tahniah.. bestnyaa.. hope 1 day leh jadi cam akak jugaak.. hehehe.. nak kena beli cam nie :)

Shawl's@ayucinta said...

cik mary : beli tau..

Shawl's@ayucinta said...

mizzwaniey : insyaallah..beli tau..:)

Cute Mommy said...

mcm maner ayu leh promote blogshop ayu kat DARA.Com?

NaIaDHaNnI said...

akak, sy dh beli pn majalah tuh. tu yg jmpe blog akak tuh. even kecik pn, bg peminat shawl mcm sy nih, sure akan tgk punyela blog akk :)
anyway, congrate!

Anonymous said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/