Monday, March 7, 2011

MODEL SHAWLSAYUCINTA.AIDA ALBAKRIY.COMEL.

Assalamualaikum..Hari ni aku tak buat ape2 entry lagi.tak de idea la kwn2.lagipun tak berapa sihat..dekat opis x de mood je.mood pun x mo dengan aku.so bile da nak pukul 5 ni tibe2 mood ade.yela duk teringat hubby kat rumah.hehhe..
Ehh comelkan model kat bawah ni.Actually beliau ialah AIDA ALBAKRIY.sape yang tak kenal lagi dengan AIDA ni meh cni aku nak kenalkan.Gadis comel ni pernah menjadi peserta akhir untuk MODEL FAREEDA tahun lepas.Pernah menjadi model untuk MAJALAH DARA.COM dan pelbagai lagila.So dengan niat yang ikhlas dihati aku pun ambikla Aida ni jadi model shawls aku.Nasibla Aida sudi.Yerla sapela aku.Bukannye hebat macam online shop yang lain.
Comelkan.Aida memakai Shawls Arab.Cutting shawls ni macam skirt bila pakai.
Aida menggayakan tudung syiria arab.Alamak bila aku pakai nampak debab tapi aida pakai manis je.
Inipun shawls arab.terdapat biji2 comel di hujung shawls.
Shawls Arab ni pun cantik.Terdapat 2 tone bila memakainya.
Semua shawls2 yang cantik ni bolehla korang cuci mata di SHAWLSAYUCINTA.
Kepada AIDA tq ek.Jangan serik bekerjasama dengan akak lagi..
Sape nak jadi model shawlsayucinta lagi???

6 comments:

nuraien said...

nak jgk kak ayu.hihihi

~shy shy gurL~ said...

aida sangat cantekk!!jeless ngn die,uhukkk =)

Shawl's@ayucinta said...

NURAIEN : BOLEHHHH..:)

Shawl's@ayucinta said...

SSG : MEMANG AIDA CANTIK..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

comelnya shawl2 tu akak!!


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Anonymous said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/