Monday, March 14, 2011

HANA TAJIMA &YUNA PUNYA SHAWLS JADI GILAAN RAMAI.

Assalamualaikum..Dah lama aku tak hupdate blog.Rasa malas giler tak boleh nak cakap.Ni pun aku kuatkan diri tekan emel dan password untuk tembus masuk ke new post ni.Actually blogshop ayu baru je update shawls terkini yang ramai orang suka.Aku baru je update semalam dan ramai yang oder.Alhamdulillah.Sape2 yang nak oder masih lagi ade ye.
Shawls diberi nama inspired Hana Tajima dan Yuna ni aku ambik dari mereka
berdua.Lagipun ramai yang bertanya kat aku ada tak shawls kain macam Hana Tajima.So sekarang ni dah ada.Korang bolehla usha2 dan oder..:)
Kalau berminat bolehla usha disini...------> SHAWLSAYUCINTA
Selain tu aku jugak update shawls MAWAR dan DAHLIA..Cantik jugak.Dekat shawls ni ada lekapan bunga2 kayu tau..untuk shawls MAWAR dan DAHLIA tekan SINI.

No comments: