Monday, March 7, 2011

GAMBAR BLUE.

Assalamualaikum..Selamat malam semua..dah tido ke?Sebelum tido mehla bace2 blog aku dulu.Ehhh..ape pulak gambar .....ni gambar blue maksud aku gambar biru.Fikir lain la tu.Hari ni tanpa dirancang ape2.ramai pulak yang pakai baju biru.Nampak je kami bertiga tapi ade lagi.Ni baru geng office tak termasuk cikgu2 sekolah.Tadi masa p breakfast kat kantin dua orang cikgu sekolah pun pakai baju warna biru.Amboii hari biru sedunia pulak.Hahaha..yang tu pun aku nak storykan.Tak dak keje sungguh. Esok adalah hari debaran aku dengan suami.Doakanlah kami berdua menerima apa yang nak dikatakan oleh doktor ek.Kami berdua menerima qada dan qadarNYA.semoga Allah mempermudahkan urusan kami berdua esok.Nak tahu ape?Tunggula..nanti aku citer.

4 comments:

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

wah!! blueee + pinkkk...lagi nice kan!! akak comey lal..


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

ayucinta said...

weiyda : jarang pakai blue..hehhee...

Anonymous said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

Anonymous said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/