Thursday, March 3, 2011

DISEBALIK TADBIR BLOG.

Assalamualaikumm..Nama aku Ajratul Khairah bt Mohd Daud.Lebih dikenali dengan nama Ayu.Eh kenapa AYU?jauh benor dengan Nama Betul.Actually nama aku masa kecik2 Nur Ayu Ni.Tapi disebabkan aku suka menangis mak aku pun tukar nama dengan nama betul tu.Tapi tak de sorang pun family or kwn2 panggil aku dengan nama betul tu.So nama betul tu hanya dalam IC saje.
Aku juga dah berkahwin.6.6.2011 ni genapla 2 tahun usia perkahwinan aku dan hubby.Tapi kami masih belum dikurniakan cahaya mata.>>mood: sedih..:(
Aku juga da bekerja di Pejabat Pelajaran.Haa kalau korang nak tahu ape2 yang keluar cth result SPM ke,UPSR ke or berkaitan pelajaran bolehla tanya aku.Mana tau aku boleh jawab.Tapi kalau tanye jawapan exam aku tak dapatla nak jawab.So nak lagi senang korang letakla link aku manela tahu aku update keje kosong ke ape ke..:)
Jumlah Follower aku sekarang 848 Orang.
  1. Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini? Jika aku tak de blog aku masih juga berblog tapi blogshopla.Aku kan ade blogshop so aku akn tumpukan lebih perhatian dekat blogshop aku.hehe..
  2. Ceritakan kepentingan blog kepada anda. Blog bagi aku penting emm x de la penting kalau nak buat diari kisah sendiri.Sekadar suka2 je melainkan kalau blog tu mempunyai topik yang bernas dan isu yang menarik menjadi penting bagi aku sebab kite boleh tahula kan isu dn topik terkini.Contohnya kalau blog berkaitan isu dalam dan luar negara,petua dan shopping.hehhee.
  3. Tapi bagi aku kalau blogshop penting kot sebab aku akan update shawls yang menarik lagi murah untuk korang semua..yeayyy..singgahla SINI.
  4. Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ? Blog feberet ku tak lain tak bukan mestila blog Ben Ashaari,Yuyu Zulaikha,Hanis Zalika,Cik Epal,Blog Artis > Oh Bulan,Oh Artis,Beautifulnara,Paper > Kosmo,Metro dan banyak lagila..

21 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi disebalik tabir blogger;p
dtg dr blog abg ben;D

blog apisv2

ayucinta said...

APISY : tq..:)

Mamaleesya said...

mengunjungi rakan segmen en. ben

http://diarialeesya.blogspot.com

ayucinta said...

mamaleesya : tq dear..

DaK CoMoT said...

comot mai dari belog abg ben..segmen DI SEBALIK TABIR BLOG...alopp..salam kenal2...^_^

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kenal2 dr blog abg ben..

stay tune wif pinky momma..more make up & shawl tuto at my side bar =)
eppy blogging sweetie!

Lulu caldina said...

Semangat untuk terus berblogging...
Semoga kita semua berjaya...yeah...
*wink

ayucinta said...

TQ SUMEEE...:)

yatie's EPISODE said...

dtg dr blog abg ben & follow (:

salam perkenalann (:

ayucinta said...

SALAM PERKENALAN YATIEE..

nadiemsharmz said...

jengok2 dr blog incik ben....=)

mas.saari said...

salam perkenalan dari segmen abg ben
and follow..
hehehe...boleh shopping shawl ni~

pRiNCe said...

nice entry ..:)


kawan2....jom join contest ni...
kowang berpeluang menang rm1oo..
cubela...

ayucinta said...

nadiem : tq...

ayucinta said...

mas.saari : boley je..jemputla ke blogshop ayu..hehehe

ayucinta said...

prince : tq prince..

ayuhidayu said...

salam singgah..dr belog abg ben.....

Kei Seichi said...

salam perkenalan...
datang jalan2 dari belog abg ben...

http://geekzster.blogspot.com/

ayucinta said...

Kei : salam perkenalan jugak..:)

GadiSQaMp0nK said...

salam kenal...lawatan dari segmen abg ben..nice 2 noe u..*blom ade rezki kot...mane tau kot2 nanti dpt ank kembar skali gus.....=)

Anonymous said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/