Thursday, March 3, 2011

AKU RINDU JKR CAWANGAN ARKITEK.

Assalamualaikum.. Malam ni selsema pulak.rasa macam nak demam.tekak sakit.Tadi kemas2 bilik berape kali bersin.Adoiii..Nasib baik ada ubat.Boleh makannn..esok cuti..yeayyy..
Tadikan masa aku kemas2 bilik aku jumpe satu fail yang mengingatkan aku kembali masa aku keje di JKR Cawangan Arkitek.Tetibe je jadi sayu dan sedih.Jap2..nak lap ayaq mata jap.Pejam celik pejam celik da 2 tahun aku tinggal JKR CA ni.Aku masuk bulan 4 2009 hingga bulan 12 2009.Lepas tu bila aku dapat tetap aku da tak duk Cawangan Arkitek da.Aku kena pindah cawangan lain.tak suka..tak suka.Walaupun sekejap aku bersama dengan geng2 CA ni tapi aku rasa best sangat.Kakak arkitek kat sini baik2.Selain tu member masa aku kat poli PD jadi ketua aku.Akukan technician je..die penolong pgawai senibina.So aku bawah die la.Keje aku kat sini selain buat drawing aku banyak masukkan surat.Lebih kurang macam adminla.Tapi best.Aku suka sangat dekat sini.Tup..tup bila aku dapat tetap aku kena pindah cawangan.Dahla tu tak de kena mengena langsung dengan apa yang aku belajar sebelum ni.Aku kena duduk bahagian jalan yang mana kat situ banyak budak awam.Dah la tu macam tak best je kat situ.Jauh pulak tu.Hari2 jalan kaki turun LRT Stesyen Bandaraya kena jalan jauh nak sampai opis.Penattt..emm..akhirnye aku pun resign..puas hati.dan kini aku di Pejabat Pelajaran.Alhamdulillah la..Walaupun aku resign yang SPA aku dapat SPP..walaupun jauh bezanya jawatan sekarang tapi tak pela..yang penting aku puas dan happy..Aku bersama Kak Ros (Arkitek) dan Kinnari (Pen Pegawai Senibina)
Yeayyy inilah Group Fasiliti Kesihatan Cawangan Arkitek.Kalau nak tahu Cawangan Arkitek ni banyak unit.Aku dan mereka2 ini dari Unit Fasiliti Kesihatan.Menumpukan kerja2 berkaitan hospital dan klinik kesihatan.
Ni masa Jamuan Raya Cawangan Arkitek.Tema 60 an.Besttt..
Aku dan Kak Su.Kak Su ni Arkitek.Kalau nak tahu Kak Su ni la yang sponsor hadiah untuk pemenang Contest Hijab Fashionista.Kak Su sponsor handmade yang dihasilkan oleh beliau sendiri.Cantik sangat.Jomla p tengok blogshopnya : JOURNAL BENANG. Masa ni kan aku baru je lepas kawen.Tengok jariku ada inai..:)Dah kena berpisah duk jauhh..
Bergambar bersama bos2..
Eh nampak kurus pulak masa ni..hehe..
Yang cantik sebelah aku ni Kak Ninad.Kak ninad ni pun arkitek.Kalau ikutkan aku bawah diela.So ape saja yang dia suruh aku kena buatla.Presentation,drawing,fail dan ape2 saje.
Rindunya slip gaji Cawangan Arkitek ni.Walaupun keje gomen slip gajinye sama je tapi suka yang ni lagi..hehehe..tapi sekarang ni da tak dapat slip gaji macam ni da.Slip gaji kena print sendiri kat opis.So paper a4 je la.
First meeting yang aku attend.

2 comments:

amaniammar said...

windu turun le kl...
lama x jmpa awk ayu...
sy ni jiran sebelah yg pernah beli plain shawls dulu...
igt x sya azza, sb1, urbfk 2...
sya doakan kalian mndapat zuriat ok..
kena turun berat..
tip kena jg mkn n senama sit'up

Anonymous said...

Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.

Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.

Harga serendah RM1.50/pcs.

Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri

Untuk keterangan lajut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/