Friday, February 11, 2011

Sah! Ally Iskandar Selamat Bertunang Dengan Nur Aisy’ah Zainal

aishah zainal Sah! Ally Iskandar Selamat Bertunang Dengan Nur Aisyah Zainal

Majlis sedang berlangsung menurut Bapak Gula Gula yang kini dalam usaha untuk mendapatkan gambar eksklusif pertunangan mereka untuk anda semua.

Berikutan adalah tulisan asli Hazrey melalui blog beliau yang kami copy pasta bulat bulat.

Ally Iskandar kini berada di luar rumah keluarga Aishah yang terletak di Taman Sri Intan, Ampang. Itu gambar tangan Ally yang dihantar pada aku beberapa saat lalu.

Antara mesej kami:

“Betul ke kau bertunang? Atau gosip liar yang nakal? Kalau betul, Alhamdulillah.”

Ally menjawab ringkas: Majlis sdg berlangsung. Hamba sdg dikuarantin dlm kereta.

“Disebabkan konvoi banyak kereta, dah jam teruk. Sama mcm pergi meminang di Melaka der,” guraunya. Tapi aku tahu, mesti dia berdebar.

INFO : ROTIKAYA

Opss..kalau korang nak tahu Aishah Zainal ni peserta GADIS MELAYU musim ke 2 sama dengan AIDA.

11 comments:

SyUhAdA said...

ooh...
btol la ally dah btunang..
thniah wat ally dan tunangnye~

.:padie_eyla:. said...

btol??? ngaaa!

ayucinta said...

Syuhada : aa..:)

ayucinta said...

PE : nape yunk??tekejut ke?

aiman rashidd said...

haaaaa ok apa . sian kat ally tu . da lama bujang :p

ayucinta said...

aiman : jodohnya da sampai..kita doakan yang terbaik untuknya dan pasangan..:)

Gadish Lollipop said...

3 kali jmp ally iskandar . 1st jmp kat tropicana mall . second kat mid . third kat sg.wang . dua kali jmp dy dgn sorang gurl . myb tu la kot tunang dy . Cantik meyh :) tinggi plak uh . da mcm model da . . congrats untk ally .

Myvitrd said...

Gadis melayu musim kedua ke.. pertama ye.. blog abg nara kata musim pertama..

ayucinta said...

GL : Ayu tengok aishah ni kat GM2..memang cantik..

ayucinta said...

MV : MUSIM KEDUA..DGN AIDA GM tu.

aeda said...

congrat!!!!..ally n ais'ah...