Monday, February 14, 2011

RUMAH MICHAEL SCHUMACHER DI DUBAI.GILALA..

Pulau ini dihadiah kepada juara Formula 1 tujuh kali Michael Schumacher oleh pemerintah Dubai, Sheikh Mohammad Bin Rashid Al Maktoum. Pulau buatan yang cantik ini berharga sekitar 4.5 Juta Euros so kalau convert duit Malaysia uols perlukan RM18 Juta untuk membeli pulau sahaja!

Hanya ada dua cara sahaje untuk ke sini, sama ada menaiki bot ataupun helikopter, so uols boleh jimat duit uols dari beli kereta. Lagi gambar di bawa

PSST : korang nak duk tak??

6 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

xnakkkkkkk..bercuti sekejap2 boleh la kot

ayucinta said...

X KUASA KAN NK DUK SORG2 KT SINI..HAHAHA..

Maria Azhari said...

waaaa... datang bercuti je nie..

bff's cupcakes said...

mau tggelammmm.. ombak kuat cna eh?.. kra mmg bran' la...

ayucinta said...

X dpt bayang mcm mane??:)

Cute Mommy said...

setakat bercuti seminggu ok la kot...kalo da menetap kat situ mau mati kutu...x dgr bunyi hiruk pikuk mcm kat kl ni...hehehehe...