Wednesday, February 16, 2011

KENA TANGKAP KHALWAT.

Kena tangkap khalwat.Sanggup buat pelbagai helah sebab nak mengelak daripada ditangkap.Paper semalam siap keluar dekat muka depan lagi.Adoii apela nak jadi zaman sekarang ni.Yang best tu pagi ni aku dengar radia pasangan polis pulak kena tangkap khalwat.Haii polis pun kena tangkap.Ops biasala nafsukan tak kenal siape.

Sempena sambutan VD 2 hari lepas maka ramaila yang kena tangkap.Apela yang bangang sangat nak sambut2 VD ni.Semuanya nak tiru,nak ciplak,nak ikut cara barat.Kembalilah ke pangkal jalan wahai saudara2ku.Lebih baikla malam tu kite sama2 selawat dan berzikir ke atas Nabi Muhammad SAW daripada pergi berasmaradana dengan lelaki dan wanita yang bukan mahram.Harapkan nafsu memang.Tak tahula kenapa aku terlalu emosi.Aku geram.Ada tu dalam berita di TV9 siap letak baju dalam atas kepala lelaki tu.Ada sorang perempuan hanya berselimut saja bila pintu diketuk.Yang bestu tu semua pompuan2 tu pakai tudung.Emmm...

Okla..aku malas nak emosianal lagi da..Aku nak sambung promote blog aku,..hahahha...da..

2 comments:

Cik Wanie said...

mcm2 hal lah yg berlaku pada VD ari tue,
ada yg sanggup bawak anak kecil utk berasmaradana dlm bilik,
sudahnya terkantoi jugak,
hurm....

ayucinta said...

Cik Wanie : tula buat benda jahat.Allah x lindung..:)