Thursday, February 10, 2011

JOM TENGOK GAMBAR BEST.

Gambar2 kat bawah ni aku ambik dari OH MEDIA.Banyak gambar yang lawak dan best.Ada yang nak gelak.ada yang takut.Kalau korang nak gelak ke ape ke bolehla tengok gambar2 ni.:)Kreatifkann??Senyum je bila aku baca.
Peminat MU giler ni.hahaha..
Ada maksud yang tersirat disebalik gambar.Cuba teka!
BREAKUP LETTER
DR 2 ALAM.SEBELAH TU IKUT GAYA DIA.
Madonna tanpa mekap
ops!
Zaman serba canggih sekarang.
Persatuan Ultraman membuat perjumpaa.
Jamban bergerak
Melayu,Cina,India.
mR Kacang ada IC.
Di Kg Toradja (Indonesia) terdapat satu ilmu yg luar biasa dimana mereka boleh menjadikan mayat berjalan pulang ke rumah sendiri. kejadian berlaku disebuah daerah pendalaman Indonesia yg berbukit bukau. Jika ada kematian di kg Toradja maka mayat itu akan diberi kuasa hipnotisme supaya simati boleh pulang berjalan kaki dan hanya berhenti bila sampai dirumahnya. kuasa ini dibuat supaya tidak menyusahkan orang kg dari mengurus mayat tersebut.

8 comments:

garfield88_aini said...

macam2 tapi mampu menarik perhatian ramai...mmmm...o.O

logorithm said...

Suka yang Melayu, Cina, India tuh. Hehe...

husna nabila said...

hahaha!!! yauuuuwww!! saye suke sume gmba

aDieyZa said...

adoi, gelak guling2 zana baca entry ni.. paling suka part atas sekali.. kreatif sesgt..

Shawl's@ayucinta said...

kreatifkan dorang ni buat ayat..agaggaa...

sitinurulafiah said...

waaa,,yg tak bley blah tuhh mayat tuhh owhh,waaa!
betul ke bley hidup balikk?-___-'

E K A said...

best best

ayucinta said...

SITI : ENTAHLA..KAT INDON TU..TAKUT MASA AYU TENGOK AWAI2 TU..HEHHE..