Saturday, February 5, 2011

INNER MUNCUNG?X LEKAP KAT DAHI..MACAM MANE TU.

Lalala..sebelum aku menutup n3 aku pada hari ini aku nak bagitau semua rakyat jelata yang aku da update inner cotton plain.Actually inner cotton plain ni ramai yang cari.So kepada korang semua peminat inner ni cepat2la dapatkannya dengan harga yang sangat murah.Nak tau berapa?kenala pegi SINI..PETUA KALAU MEMAKAI INEER COTTON: KALAU NAK INNER COTTON TIDAK MELEKAP DIDAHI, TETAS BAHAGIAN JAHITAN BLAKANG INNER COTTON SUPAYA BENTUK MENJADI MUNCUNG DAN TIDAK MELEKAP DIDAHI. tapi awas..jangan tetas begitu banyak takut nanti lama kelamaan inner korang akan koyak.dan yang paling penting bila da tetas kenala jahit mati sedikit di bahagian tetas itu.Ada faham??tak faham tanya aku..hehehe.. jom tengook SHAWLS/HIJABS/INNER DI SHAWLSAYUCINTA.