Thursday, February 24, 2011

H I J A U E P A L.

Assalamualaikum.. Hijau epal...hari batik sedunia..Hari khamis katakan.Seperti biasa sambil hubby bawa kete ayu snap2 gambar.Almaklumla bile je balik keje muka mesti pucat.Budak malas.macam ni la.Lepas je solat kat ofis da malas nak touchup2.Lagi2 hari khamis balik pukul 3.30..bape jam sangatla ayu duk kat ofis tu.So muka ayu nampakla pucat. Actually balik rumah tadi buka je blog ni ayu baca komen dekat entry yang tajuk ape ek.Alamak entry sendiri buat sendiri lupa.Emmm..x pela..adelah entry tu.Rupanye ade yang macam marah2 ayu.Suruh ayu jadi diri sendirila dan sebagainye.Its ok.Ayu terima dengan hati yang terbuka.Tapi disini entry tu tak de ape maknanye.Sekadar entry biasa2 aje.So ayu tak la ambik hati sangat.Tanx kepada cik ANON yang komen dan bace.Tapi untuk kebaikan semua ayu delete je la entry tu. Dan hari ni juga ada sedikit berita sedih dari ofis.Kesian cikgu Nadia.Emm tak pela cikgu.Sabarla.Lelaki memang macam tu.Bila da ade yang lain mulala nak marah2 kite.Bile bercinta dengan yang baru kentut yang busuk pun jadi wangi.Tak pe cikgu..teruskan hidup.Kami semua kan ade.Lagipun cikgu cantik dan bekerjaya so ape yang nak dihairankan.Petik sekali 10 mari.GOGOGO cikgu.Bila je dengar cerita cikgu Nadia tadi terus ayu jadi sedih dan takut.Serta merta teringat hubby.Ya Allah jauhila Aku dan Suamiku perkara yang tidak diingini.Aminnn.. Okla..Ayu da mengantuk da ni..Minta diri dulu ye..Permisi..
Ini muka budak gemok.
Nak tanya..nak tanya sape nak shawls ni??yeayy silala ke blogshop ayu.hehehe...