Sunday, January 30, 2011

THIS IS MY CARD..:)

MEowww..alamak da pukul 10.40 malam ar..citer aku Survivor da nak start..jeng2..Sape nak kad aku??sape nak boleh je aku bagi.Tapi sapela yang nak kan kad aku ni.Aku nk ucapkan tq to Wawa sebab sudi buat kad aku.Sangat comel dan bersesuaian dengan tema blogshop aku.Warna pink.
Syukur sangat2 sebab contest aku berjalan dengan lancar.Ada 3 orang sponsor yang sudi nak sponsor hadiah dekat aku.Selain korang menang wang tunai korang juga akn dapat shawls dan beberapa lagi hadiah dari sponsor2 aku.Nak tahu ape?tungguuuu..Kepada korang yang nak join masih sempat lagi sebab tarikh tutup contest pada 28 feb 2011.So cepat2la join...
klik facebook ShawlsAYUCINTA dan hantarkan gambar korang ke fanpage S.A.C.Senangkan...

4 comments:

EJA said...

hihi..lawa card..teringat secret recipe..

FieZaLieSa said...

cantik kad..
nak satu boley?
hehe..

Shawl's@ayucinta said...

eja : sr??sedap kek..:)

Shawl's@ayucinta said...

fiezaliesa : tq..nak?boleh..nah..