Monday, January 3, 2011

PEMENANG GIVEAWAY SHAWLSAYUCINTA JATUH KEPADA...

Surprise!!!
jeng2...pemenang giveaway shawlsayucinta jatuh kepada..... ops..alamak...macam mana nak annouce ni..adoiii...internet lembap sungguh.Maaf semalam aku da janji nak umumkan tapi tak umum..sorry dear..semalam broadband lambatla..maaf ek.. ok2..nak tahu pemenangnye..dekat ayu sekarang ada 18 orang pemenang..tapi sape yang dapat no1,2 dan 3??ok kita tunggu selepas iklan ni..ops jangan marah na...lagi satu n3 akan tahu pemenangnye..:) Aku pening kepala jugak ni nak pilih pemenang sebab kalau boleh aku nak bagi semua menang..Tapi aku da pilih dengan jayanya 18 orang ni cuma aku tak dapat nak pilih lagi 3 pemenang teratas.So sabar ek..kejap lagi sunyi2 sikit aku pilih ye..TUNGGGGGUUUUU..:)

10 comments:

ieka said...

berdebar2 rasenye..huhu

zOeY zAu YaH said...

berdebar cam nak kawen ja hahaha...

anith chan said...

jeng3 betol lah akak nie.. hehehe
terkejut :)

Myra Jay said...

Hehe, mmg saspen tul.. :)

nuralynZAKREE said...

ingat nk bitau dah (: kekeke ~

Maria Azhari said...

waa..xsabar nak tahu....

mia said...

hehehe..ayu saje nak kasi debar-debar ea yang..hekehke..

Cherrie Pie Sweety said...

hahha.. itula.. berdebar debar rasa.. Ayu bijakkk heheh :)

Aimi Razman said...
This comment has been removed by the author.
♥♥LiSsA♥♥ said...

wahh
mintk2 lisa yg bertuah tu:)