Sunday, January 2, 2011

LOVE BUNGA QUERIDA - 4 U DEAR-

Di petang yang sunyi hanya bunyi tv saje sebelum aku keluar aku nak buat 1 entry pasal budak yang comel ni.Sape lagi kalau bukan LOVE BUNGA QUERIDA.Actually si comel ni da lama menjadi temanku di FB.Cuma aku jarang tegur dengan si comel ni.Sebab?Sebab aku segan.Almaklumla die comel..da tu pandai pulak bergaya.Si comel ni banyak mengupdatae cara mekapnye di Youtube.Haa nak tengok tak cara dia mekap..Klik SINI.Pasti korang akan tiru gaya mekapnye..Munge..munge..ayu nak suruh ajar mekap mata boleh..Asyik fail je bila nak mekap bahagian mata ni..Tak suka..tak suka..Si munge ni jugak selalu pakai baju yang cantik2..padanla dengan dia yang comel.Kalau nak suruh aku pakai macam ni??Alamatnye hubby aku gelak sampai esok pagi.(Walaupun sebenarnye teringin)..ekeke..gedik..Kepada korang yang nak follow munge ni boleh je.. korang pergi ke blog dia ek.. LOVE BUNGA QUERIDA..Bolehla follow2 die..jom tengok picca2 die yang comel..
Comelkan??kenapa aku pakai tak jadi ek??Ajar munge.. Dekat blogshop aku pun ada jual shawls macam ni.Jom tengok di SINI.
Sangat comel.. Comel sangat.Love Bunga Querida. Gambar semua kredit to LBQ.Tq..

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

dia mmg comel.
ala kak ayu pun boleh pakai cam dia lah..kak ayu pun akn comel jugak =)

mia said...

huwaa...canteknyaa..ehhee..tq sharing dis dear..

ayu, nk mntak tlg vote 4 me bole?

VOTE FFTF 035 KAT SINI

thanks alot dear