Tuesday, January 25, 2011

ISH2..TK SANGKA PENYANYI SYELLA MCM NI..

Baru terbaca Harian Metro sebentar tadi mengenai gambar Syella Kamaruddin yang seksi di atas. Sila jangan marah Syella kerana dia hanya memakai baju mengikut kesesuaian majlis. Baju yang dipakai di atas adalah untuk majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke. Mungkin trend artis kita kalau pergi sambut hari jadi pakai baju nampak buah dada kot. Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara. Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan. Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya. Tak sangka, walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan, masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi. Entahnya korang nie. Biarlah dia nak pakai baju tayang payudara dia tue. Bukan senang dia nak pakai baju macam tue. Kena tunggu ada majlis parti hari jadi baru dia dapat pakai. Kalau majlis lain, mungkin Syella akan pakai baju kurung pulak. Dah namanya parti hari jadi, kenalah buat parti tayang payu dara sikit. Tak gitu? Kepada Syella, teruskan usaha anda untuk memakai baju mengikut kesesuaian majlis. Jangan kisah orang kata apa. Muaahahahah ~~
________________________________________
Maaf aku copy n paste je sebab komputer opis aku ni masalah negara cikit.Tapi aku tak sangka pulak SYELLA ni boleh jadi macam ni.Masa aku kenal dia menyanyi dulu tak dela macam ni.Ingat dia alim ke ape.Emmm..perubahan masa menjadi seseorang itupun berubah.

8 comments:

Mashi Elyna said...

kena ikut kesesuaian majlis ye kawan2..bukan ikut kesesuaian agama tau~

bun_nee said...

asstagfirullah.. xtakut ke balasan ALLAH

Ummi AmnaAmzar said...

mcm lendut jer..huhu ish...xbaik la ummi ni..lain plak di komen..dah tunjuk tgk ler kannnn

Shawl's@ayucinta said...

Terkejut gak ayu tengok minah ni..dlums mula2 nyanyi nampak baik je kan..
ikut kesesuaian majlisla sangt..huhuhu..

fara ain said...

x senonoh betul..

zOeY zAu YaH said...

over sgt pakaian tu..bila dah senang mcm ni pulak.

piNky LuCiA said...

hahahaha. semua yang tengok, geram je. lalala~

Anonymous said...

dulu dia ni org ssh,adk beradik ramai...muka lak penuh dgn jerawat batu..tp npe la skrg ni jd mcm ni erk??GRO ke?