Sunday, January 2, 2011

GAMBAR AWAL ASHAARI,SCHA AL YAHYA DI BALI-KREDIT 2 IZYAN-

Sebenarnye gambar ni da lama.tak silap aku bulan Jun tahun lepas.tapi aku baru jumpa gambar2 ni..yela..akukan suka godek2 pasal artis ni..Wartawan tak bertauliahla katakan..tu yang lambat keluar berita tu..Ops minah kepo ka aku??takkan..hanya suka2 je gambar2 artis ni untuk cuci2 mata.So betul ke ek mereka ni bercinta?Masing2 macam x nak mengaku je.Tapi pergi bercuti macam orang da kawen kan..kan..aku yang da kawen ni pun tak pergi honeymoon lagi..emmm..whateverla..kalau betul dorang ni bercinta hope kekalla hingga ke akhir hayat.Aminn..jomla tengok gambar2 di bawah ni..Wahh romantiknye..
Mana scha?tangkap gambar ek??
Menjeling2 ku bertentang..mata kita sama memandang.
mAi sini abang pegang tangan.Nanti sayang kena colek..
Shopping time..yeahhh FUHHH...

3 comments:

nuralynZAKREE said...

dah tgok da sebelum nie.. jeles jugak lah.. hehe..

ayucinta said...

yeke??alamak!ayu selalu terlambatkan..ekekke...

laskar rainbow said...

perghhhhh!