Monday, January 10, 2011

FIRST TIME AKU TENGOK ANA RAFFALI PAKAI SELUAR.

ANA RAFFALI..Mesti sekarang nama Ana meniti dibibir2 anda.Betul x?Termasukla aku tau.Actually aku da lama minat Ana ni.Dan aku bertambah minat Ana ni time lagu Kalau Berpacaran.Dan lepas tu aku mula minat lagu2 lain.Actually aku ni susah sikit nak minat artis.Rasanya tak der artis yang aku minat baik tempatan ataupun antarabangsa melainkan Lisa Surihani dan Ana Raffali.Dan gambar dibawah ni first timela aku tengok ana pakai seluar.hehehe.Selalunya ana memakai baju kurung dan kebaya.I likee..Comel ana ni kan.. KEPADA PEMINAT ANA RAFFALI JOMLA MERAMAIKAN FAN PAGE KAMI PEMINAT ANA RAFFALISedikit profile Ana Raffali :
NAMA PENUH: Ana Nur Hidayah Mohd Raffali NAMA SINGKATAN: Ana Raffali TARIKH LAHIR: 4 November 1985 TEMPAT LAHIR: Kuala Lumpur ADIK-BERADIK: Anak ke sembilan daripada 11 beradik KARIER: Penyanyi dan penggubah lagu PENDIDIKAN: Graduan Kelas Pertama Ijazah Sarjana Muda pendidikan TESL (Kepujian), Universiti Teknologi Mara (UiTM) MUZIK YANG DIGEMARI: Rock, alternatif, pop & klasik ALAT MUZIK: Gitar Martin & Co 000-15 IDOLA: M Nasir dan Datuk Siti Nurhaliza LAGU YANG DICIPTA: Hujan Bunga di Kuala Lumpur, Mekanika, Cuba Jangan, Ketika Aku Kecil, Ingatkan Aku, Tingkap Kaca, My Darling, Ghost, Lovely Lovely Scene dan Paint Me

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ana sgt cantik
(:

ayucinta said...

AHT : SETUJUUUUUUUUUU...

rainbowskittle said...

cantik, pandai main gitar, lepas tu dia sgt sederhana. sgt suka style dia

AiDa AzRyN said...

siyes dia cantik.. :)

ayucinta said...

Ye comelkn..