Thursday, January 13, 2011

APA PUNCA FASHA SANDHA BERCUTI KE BALI?

Sejak 2,3 hari ni serita artis yang paling tiptop dengan bikininya sape lagi kalau tak FS tersiar disana sini.Aku rasa dengan publisiti murahan yang dibuat oleh FS menjadikan namanya disebut2 kembali.Fasha2..tak habis2 ko ni..Setiap tahun ayat ko mesti sama..Lepas ko buat salah ayat yang terpacul keluar dekat mulut ko "Semua Manusia Melakukan Kesilapan"..Memangla tak dinafikan semua manusia macam kita ni selalu melakukan kesilapan tapi janganla kesilapan itu menjatuhkan maruah diri dan sebagainya.Kesilapan yang dilakukan itulah menjadi kunci kebaikan.Tapi ko ni aku tengok tak pernah nak insaf..Ada saje yang ko buat.Ops moody pulak aku hari ni dengan FS ni..Korang nak tahu tak kenapa si FS ni lari ke Bali?Sebabnye die jealous kekasih hatinya pergi bercuti membawa bekas isterinya sape lagi kalau bukan Nora Danish yang comel gila ke Jepun bersama anak kesayangan mereka..Ooo terjawabla suda kenapa si FS ni pergi bercuti ke Bali sambil pakai bikini..hehhee...

Fasha Sandha ketika di Majlis Pelancaran Top 5 APBH 2010.

2 comments:

a n a s t a s y e a said...

Ramai dah meluat dengan FS tu ..

ayucinta said...

ANASTASYEA : TU LA PASAL..HUHUHU..