Sunday, December 5, 2010

SPP : JAWATAN KOSONG.

SPP??Tahu tak ape itu SPP??Mesti ade yang tak tahukan..ramai yang tahu SPA je..Haa SPP tu Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran.Ada banyak juga jawatan kosong .Senang saje..klik SINI ek.Kalau semua nak tahu jawatan untuk SPP ni lebih senang mohon dan dapat dari SPP.Walaupun aku pernah dapat SPA dan kini aku bekerja bawah SPP bagi aku SPP lagi senang.Boleh dikatakan yang interview sama dengan aku banyak yang dapat.betul tak tipu ni..:) Lagipun time interview ni soalan dia senang sikit pada SPA..Tapi terpulangla pada korang untuk pilih yang mana.Penempatan untuk jawatak AKS ni banyak di sekolah.dan hanya sesetengah yang terpilih dapat bekerja di Pejabat Pelajaran Daerah.Lagi satu yang best korang boleh bekerja di negeri sendiri.Sebabnya jawatan SPP ni di bawah Jabatan Pelajaran Negeri.Kepada yang x suka mengembara macam aku dan ada suami macam aku elokla pilih keje ni.Tp terpulangla pada anda kerana Pilihan ditangan anda.Isi cepat sebelum TERLAMBAT.Tarikh tutup 17 DISEMBER 2010. Untuk daftar pergi ke SINI dan klik DAFTAR PERMOHONAN BARU.Korang boleh pilih untuk daftar sebagai GURU,PENSYARAH @ ANGGOTA KUMPULAN SOKONGAN.Dan klik salah satu disitu kemudian isilah mengikut step.Kemudian send dan tunggulah panggilan temuduga.MUDAH kan?? SURUHANJAYA PERKHIDMATAN PELAJARAN TARIKH TUTUP : 17 DISEMBER 2010

4 comments:

..lylin.. said...

thanx akak!!!!....akak keje ktne???

ayucinta said...

lylin:akk keja kat dgn pejbt pelajaran..:)

Cute Mommy said...

xleh nak bukak laaa...

ayucinta said...

CM : yeke??try kt goggle..taip Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran.