Wednesday, December 15, 2010

Ohh.Minyak Habis..

Di suatu petang ketika balik keje..
Seperti biasa hubby aku datang tepat pada masanya.Wahh mestila best.sayang abang.Tup2 tak sampai 5 minit jalan kereta comelku berhenti..betul2 ditepi jalan..pandai pulak dia pilih tempat nak berhenti.Dan tak sampai 500m petrol pam didepan..Ohhh semua orang pandang memandang.."Abang awat??"Sambil senyum abang aku pun cakap.."Minyak habis"..Aku bengang jugala...Mulala aku membebel.."Tula..da tau minyak nak habis tak mo nak isi..bla..bla.." "Ada tong tak?""Ish mana ada..p la tanya pak cik kat depan tu"..Hahaha..nasib baik ada rumah orang kat sebelah tu.Abang aku pun dengan penuh sopan dan malu p tanya rumah pakcik tu.Dan nasib kami baik bila anak pakcik tu dengan murah hati nak tolong kami.Dia ambik tong dan p isi minyak.Fuhhh akhirnya kereta kami pun berjalan seperti sediakala..Terima kasih encik kerana menolong kami..Haha...pengalaman tu..Korang pernah tak alami pengalaman macam ni..story2la..:)Cuba teka kereta ape??hehehe...

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

huisshh.takut tu kalau minyak habiss

ayucinta said...

tula..tp trjadi kt ayu hari ni..:)

Cute Mommy said...

kalo jadi kat tmpt yg ramai org takpe leh mntk tolong...ni kalo jadik kat tmpt yg jarang org lalu...