Wednesday, December 8, 2010

MENINGGAL DUNIA.

Salam takziah aku nak ucapkan kepada sepupu aku kerana perginya seorang ibu pagi tadi pukul 4.00 pagi.Al Fatihah.. Mak sedara aku meninggalkan 3 orang anak yang berusia 12-17 tahun.Suaminya da lama meninggal dunia.Aku tak pasti bile.Mak sedara aku yang aku panggil mama ni adalah kakak kepada mak aku.So aku rapatla jugak.Last aku nampak die masa aku makan2 dengan family aku bulan lepas.Last week aku pergi rumah mak mak cakap mama jatuh longkang depang mini store.. Aku pun terkejut jugak time tu.Tapi tadi pukul 5 pg mak kol lagi aku terkejut cakap mama da tak ade..AL FATIHAH UNTUK MAMA SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT.AMIN.. p/s : Aku da nak gerak pergi rumah MAMA. ASSALAMUALAIKUM

2 comments:

DrSam said...

Salam takziah. Alfatihah.

ayucinta said...

terima kasih dr sam.