Monday, December 27, 2010

Mari Belajar Memakai Shawls/Hijab.Jadi Arab Gitu.

Assalamualaikum.. Macam2 fesyen bertudung sekarang ni kan??Ada yang ok dan ada yang tak ok.Cuma satu je pesanku kepada kalian semua.Jangan jadi mangsa fesyen ye.Terlebih bergaya pun memakan diri sendiri jugak.Dari elok orang nak puji kata cantik terus orang kutuk kata hodoh.Ops aku tak kata kat sape cuma nasihat aku je.So berhati2la untuk berfesyen.Aku tahu sekarang ni ramai yang dah mengikuti peredaran cara berfesyen memakai shawls ni.betul x?dari yang kecik sampai yang besar masing2 bergaya dengan fesyen memakai shawls ni.Kadang2 aku pun terikut2 jugak cara fashionista ni pakai shawls.Almaklumla jual shawls takkan tak pakai shawlskan.betul tak??Tapi tak berapa nak jadi.So research punya research aku pun jumpala cara2 memakai shawls di bawah ni.Menarik jugak.Sape2 yang teringin jadi orang arab bolehla mencuba cara2 dibawah ni.Jom tengok..
Cara 1) sesuai untuk ke pejabat.Nampak macam susah tapi kalau tak cuba tak tahu. Ni cara2 memakai shawls/hijab seperti diatas. Klik gambar untuk tumbesaran mata yang sihat
2) Warna kuning.Sape2 yang berani pakai macam warna di atas bolehla mencuba.Gaya ni lebih santai dan sesuai untuk jalan2 ditepi pantai,hehehe...pergi window shopping ke.
Klik gambar untuk tumbesaran mata anda.
3) Oren macam buah limau.kan.kan.kan.
Nampak senang je.Macam aku pernah ajar je.hik3..
Klik gambar jugak kalau nak besar punya.
4)Pink comel.Ishh dalam mane2 gambar pun mesti ada warna pink.
Geram aku tengok warna pink ni..eeee..
Jomla tengok cara2 dia pakai shawls pink ni.
Mudah tapi macam susah jugak.Macam mana tu?
Alalala..comelkan warna ni.Cara dia pakai shawls ni pun comelkan.
Tapi kena ada sanggulke?Eh..tak de sanggul pun tak pe.
Pusing2 je.
Dandan..Senang je kan..
Cantikla hijau ni.Macam buah epal.Tak pun macam iklan Sunsilk.
Senang jugakkan.Cuba tau.Yang cara ni pun cantik jugak.
Nak tengok lebih jelas cara2nya sila klik gambar ye.:)
Cantik dan menawan.Kalau korang pakai macam ni mesti ada yang tertawan.
Betull...
Yang ni pun cantik.Alahai sejuk je mata memandang.
Kenapala aku tak cantik macam minah ni?
Confuse sikit tengok cara pakai shawls ni.Tapi korang cubala ye.Cantik.
Cantik2 model di atas menggayakan shawls/hijabkan?So kepada korang semua selamat mencuba ye.Dan yang nak beli shawls cantik2 ni bolehla ke ShawlsAYUCINTA ye.Dan kepada yang nak dapat free shawls sila ke entry GIVEAWAY ni.

No comments: