Wednesday, December 1, 2010

INNER NECK UPDATE.

Sape nak inner neck??sape nak try pakai inner neck ni??sape suka pakai inner neck??eh ape inner neck ni??macam mana pakainye?? haa mesti pelbagai soalan yang bermain di fikiran korang semuakannn..kann..kann.. Inner neck ni macam inner biasala yang korang suka pakai tu..yang diperbuat daripada kain cotton..ade jugak yang datang dari lycra.. Tapi yang bestnye inner neck ni korang boleh pakai sarung macam tudung ekin dan menutup neck korang..cume bezanye inner neck dengan tudung ekin ni pendek dan sebab tu la ia sesuai dipakai dengan shawls/selendang.Lagi satu yang bestnye inner neck ni bila korang pakai shawls rambut korang takkan keluar dan akan duduk elok dalam inner tu..Mengikut pengalaman aku memakai shawls sebelum ni bile aku pakai anak tudung biasa rambut mesti keluar2 kat tepi telinga..betul x??haa..tak betul??betulkan je la..ekekke.. dan yang bestnye inner neck dari Shawls@Ayucinta ni sejuk dan tak panas.Rasanye semua kepala tak kira yang kecil atau besar boleh pakai sebab inner ni berkain cotton dan strecth..mudah untuk korang senget2kan atau sebaliknya..
Dan yang paling best inner ni tidak akan membuatkan muka anda menjadi bulat sebab automatik bila pakai ia akan muncung..tak percaya??jom tengok bawah..Aku pakai inner neck as-saggaf warna hitam..sebelum ni kalau aku pakai inner mesti muka bulat dan bulat sebab aku memang bulat.tak sedar diri betul..dan bila aku pakai inner neck ni aku rasa best sangat sebab muka aku tak bulat..hik3.. Warna inner neck ni tak banyak dan sangat limited.So kepada yang nak bolehla oder cepat.Reserved hanya 1 hari je dan kalau tak buat payment aku akan jual pada orang lain.
Antara warna yang terdapat dalam inner neck As Saggaf.
Kalau korang suka bolehla ke blogshop aku ye.. Shawls@AYUCINTA

No comments: