Friday, December 17, 2010

HOW TO WEAR A SHAWLS : YUNA STYLE.

Sebenarnye ramai yang msg dan emel tanya aku macam mana nak pakai shawls..So aku pun buat tutorial kat bawah ni.Tapi cara yang aku tunjuk ni khas untuk shawls terbaru aku yang berada di blogshop aku sekarang ni.Nak tahu shawls ape..meh tengok dibawah ni..Tapi sebelum tu aku juga tunjuk cara2 nak pakai shawls spt yuna..Tapi tak la sama sangat.hehehe...jom2 tengok..GAYA YUNA. 1.Seperti biasa panjang dan pendekkan shawls anda. 2.Tarikkan bahagian yang pendek dan pinkan di tepi.Tengok gambar yang kedua. 3.Kemudian pinkan ataupun kalau nak senang guna je jarum di tepi kepala.Tengok gambar yang no 4.Seperti itu ye. 4.Gambar selepas dipin. 5.Tarik yang panjang kebelakang.Boleh digaya dengan 2 cara.Tarik bagi cekang ataupun longgarkan ia. 6.Gambar selepas dikemaskini.:) 7.Untuk lebih kemas pinkan ataupun letak brooch dibahagian tepi pipi.Lihat gambar no 8. 9.Tadaaa..da siap.. ok tak??kalau tak ok bagitahu ye.) KALAU NAK SHAWLS TONE SEPERTI ITU BOLEHLA KLIK SINI YE.
CARA MEMAKAI SHAWLS AL FIRDAUSY. 1 & 2.Seperti biasa jadikan shawls anda sebelah panjang sebelah pendek. NOTA PENTING ! Letakkan bahagian bunga dibhg panjang. 3&4.Tarik bhg bunga keatas. 5.Letakkan brooch bunga di tepi pipi. 6&7.Kemaskan bahagian hadapan dan letakkan brooch. 8.Dah siap.senangkan. 9.Bahagian belakang. KALAU NAK SHAWLS NI BOLEHLA KLIK SINI. SELAMAT MENCUBA!!

No comments: