Monday, December 20, 2010

HANA TAJIMA : I LIKE UR HIJAB STYLE.

Sape pulak la ni Hana Tajima..Tadi Cik Epal..Ni Hana Tajima pulak..macam nama jepun+korea lagik.Expecially aku pun baru perasan Hana Tajima ni.So aku pun google2la nama dia.Woww sangat superb gadis manis ni..I like sangat dia ni..BUkan maksud aku like gitu2 tapi like Style dia menggayakan hijab/shawls.dan dress up yang sangat cun.Cubala korang tengok gambar2 dibawah ni.Semua ni aku ambik (hehehe) dalam facebook dia.Saja nak tengok dan cuci mata.Bila tengok gambar Hana ni rasa macam bersemangat je nak jual shawls.Kalaula Hana Tajima ni beli shawls kat aku kan best..Hana..plzz beli shawls kat I..haha..tak malu betul aku nikan..tapi manala tahu si hana ni baca entry ni..Bestnyee...Hana I Suka sangat tau ur style..suka sangat2..suka..berapa banyak suka la.. Aku nak dress up macam ni..ish sampai tua pun tak boleh kot..yela aku ni kan gemuk x santek pulak macam si hana ni.Kurus,tinggi,cantik memang cukup pakejla wanita ini..Aku??berangan dalam mimpi jela..Aku boleh jual hijab/shawls je tapi kalau nak dress up n pakai hijab macam si hana ni tak tahula bile..dalam mimpi jugakla kot..ekekek..takpun nanti kalao aku pakai macam ni terkejut hubby aku..Tapi tunggula kalau aku kurus..kalau..kalau tak kurus..x dapetla den nak nolong..Opss..okla..jom hayati pica2 dibawah ni ek..Kalau korang nak beli shawls ke hijab ke apeke dan pakai macam Hana Tajima ni bolehla pergi ke Shawls@AYUCINTA ye.Promote sebentar..hehehe..ok..daaaa...
HANA TAJIMA..I LIKE UR HIJAB STYLE VERY MUCH N MUCH.TQ.

2 comments:

Suriati Suhaimi said...

admire gler kt Hana Tajima ni..
like her damn la..=D

~Dilazul~ said...

i love her too. :D